خدمتی نوین در جهت توسعه بازار و افزایش قدرت خرید؛

سوپر اپ تارا از فروشگاه‌های آنلاین دعوت به همکاری می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹

اپلیکیشن تارا با هدف افزایش قدرت خرید و توسعه بازار از فروشگاه های آنلاین دعوت می‌کند به عنوان پذیرنده در این اپ حضور یابند.

هدف اصلی تارا به ارمغان آوردن خریدی لذت‌بخش و ایمن برای خریداران و لمس احساس لذت‌بخش حضور مشتریان بیشتر برای فروشندگان است. به این صورت که کاربران بدون نیاز به پول نقد و کارت بانکی خریدی ایمن در بستری هوشمند انجام می‌دهند و فروشندگان هم بعد از اینکه به عنوان پذیرنده تارا محسوب شدند می‌توانند به راحتی عملیات پرداخت را از طریق اسکن QR CODE صندوق انجام دهند.

یکی دیگر از اهداف اصلی تارا توسعه بازار و ارمغان مشتری بیشتر برای فروشگاه های پذیرنده است. علاوه بر اینکه در این روش پرداختی تضمین پرداخت اعتباری از طرف شرکت و نه شخص صورت می‌گیرد و این نکته به امنیت تراکنش ها و تضمین پرداخت کمک خواهد کرد.


در حال حاضر سوپراپ تارا با پذیرنده های نام آشنا و زنجیره ای مانند افق کوروش و فروشگاه های سورنا همکاری می‌کند و در نظر دارد در جهت توسعه کسب و کار خود فروش آنلاین را یکی از اهداف اصلی‌اش قرار دهد. بنابراین از تمامی فروشگاه‌های آنلاین که علاقه مند به توسعه بازار خود هستند دعوت به همکاری می‌کند.
در صورت تمایل با این شماره تماس حاصل کنید: ۰۲۱۸۸۲۰۰۰۴۳

یک دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است

  1. بسیار عالی است. چون بدون تماس است بر کارت و پوز مزیت دارد
    و چون اعتباری است حداقل یک ماه و ۱ تا ۲ درصد به نفع عضو باشگاه است

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *