ثبت بیش از ۶۰۰۰ فروشگاه در دیوار فروشگاه‌ها

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹

دیوار فروشگاهها» بخش جدیدی در دیوار است که در آن فروشگاهها وتولیدکنندهها مختلف میتوانند از طریق پنلی که در اختیارشان قرار دادهمیشود، ویترینی از محصولات خود را بچینند تا کاربران در سراسر کشوربتوانند با مشاهده تصویر، مشخصات و قیمت این محصولات به صورتمستقیم کالا را از فروشنده خریداری کنند. در واقع تا امروز دیوار محلی برایمعامله کالاهای دست دوم و کارکرده بود و حالا با دیوار فروشگاهها شمامیتوانید کالای نو را هم از دیوار بخرید.

دیوار فروشگاه‌ها از ابتدای خرداد و در سه بخش لوازم الکترونیکی، لوازممنزل و پوشاک و وسایل شخصی راهاندازی شد و در آینده توسعه خواهدیافت و معامله سایر محصولات نو نیز در آن امکانپذیر خواهد بود. اما درهمین سه بخش، تعداد فروشگاههای فعال به عدد ۶٫۰۰۰ رسیده که درفاز اول همه آنها در شهرهای تهران و کرج قرار دارند. این استقبال در کمتراز دو ماه از راهاندازی «دیوار فروشگاهها» صورت گرفته و انتظار میرود اینروند با سرعت بیشتری ادامه یابد.

از این ۶ هزار فروشگاه فعال در این بخش ۱٫۲۳۱ فروشگاه در بخش لوازمالکترونیکی، ۱٫۶۲۸ فروشگاه در حوزه لوازم منزل و ۳٫۱۴۱ فروشگاه پوشاکو لوازم شخصی فعال هستند. همچنین تا به امروز محموعا بیش از ۲۳ هزارآگهی در دیوار فروشگاهها منتشر شده است.


دیوار به عنوان اصلیترین مرجع خرید و فروش آنلاین با ساز و کارهایمختلف نظارتی و احراز هویت فروشندگان، سعی میکند در راستای تقویتاطمینان خاطر خریداران در دیوار قدم بردارد و بهترین خدمات را به کاربرانارائه دهد. دیوار فروشگاهها کمیسیونی دریافت نمیکند، بنابراین کاربرانمیتوانند کمترین قیمت بازار را برای محصول مورد نظر خود بیابند و تنها بایک تماس آن را سفارش دهند.

در شرایط شیوع ویروس کرونا که به نظر میرسد موج دوم آن نیز شروع شدهو گرمای تابستان هم نتوانست جلوی پیشرفت آن را بگیرد، دیوار فروشگاههاسعی میکند شرایطی را برای کاربران فراهم آورد که تا جای ممکن از منزلخارج نشوند و بتوانند به صورت آنلاین از فروشگاههای مورد نظر خود خریدکنند و کالا را درب منزل تحویل بگیرند.

۶ هزار فروشگاه فعال در دیوار فروشگاهها هماکنون در حال ارائه خدمات بهمشتریان هستند و انتظار میرود با گذشت زمان و اضافه شدن سایرشهرها، این رقم بیشتر و بیشتر شود

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *