هم‌بنیانگذار باماسک از تولیدکننده‌ها می‌خواهد با فروش آنلاین دلال‌ها را حذف کنند؛

خرید آنلاین ماسک از تولیدکننده به قیمت مصوب با باماسک

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹

فروشگاه آنلاین باماسک با هدف فروش تخصصی و بدون‌واسطه ماسک آغاز به کار کرد.

شاید هیچ یک از ما در ابتدای اسفند ۹۸ که خبر رسمی شیوع کرونا در ایران منتشر شد فکر نمی‌کردیم که زندگی‌هایمان در ابعاد مختلف و تا این میزان دستخوش تغییرات شود. تعداد زیادی از ایرانیان و جهانیان در چند ماه گذشته به دلیل ابتلا به کرونا فوت کردند و کرونا که هنوز درمان و واکسنی برای آن وارد بازار نشده است با لجاجت جهان را به این نتیجه رسانده که باید با او همزیستی کند. اما این همزیستی قواعدی دارد؛ باید تا جای ممکن فاصله اجتماعی را رعایت کرد، دست‌ها را ضدعفونی و از ماسک استفاده کرد. اما تقاضای بالایی که برای محصولات ضدعفونی‌کننده و ماسک به واسطه شیوع کرونا به وجود آمد از میزان این محصولات که در بازار بود و حتی از ظرفیت تولیدتولیدکنندگان سبقت گرفت. در برهه‌ای این محصولات یا به قیمتی گزاف به مردم فروخته می‌شد و یا حتی یافت نمی‌شد.

به گفته هم‌بنیانگذار باماسک، این فروشگاه اینترنتی آمده تا دلال‌ها را از بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان حذف کند.


رضا الفت‌نسب در رابطه با راه‌اندازی باماسک به خبرنگار وبنا می‌گوید: «در ملاقاتی که تولیدکنندگان ماسک در گروه صنعتی لیبرال داشتیم با توجه به اینکه ماسک‌ها در فضای فیزیکی با قیمت بالا خرید و فروش می‌شود و مردم نمی‌توانند به آن دسترسی پیدا کنند، تصمیم بر این شد که ماسک‌های تولیدی این گروه صنعتی را به طور آنلاین بفروشیم. به این منظور پنجشنبه هفته گذشته، فروشگاهی را با نام باماسک روی پلتفرم فروشگاه‌ساز ایرانی سازیتو راه‌اندازی کردیم و تاکنون از عملکرد آن راضی هستیم. بخشی از محصولاتی که این گروه صنعتی تولید می‌کند به قیمت مصوب دولت (۱۵۰۰ تومان) و بدون هزینه ارسال به مردم فروخته می‌شود.»

هم‌بنیانگذار باماسک با اشاره به استقبال گسترده مردم از این فروشگاه اینترنتی، می‌گوید: «تاکنون چند ده هزار ماسک در فروشگاه آنلاین باماسک به فروش رسیده است و استقبال بالای مردم باعث شده تا محسن و امیر اسماعیلی که تولیدکننده ماسک در گروه صنعتی لیبرال و بنیانگذار باماسک هستند، تصمیم به افزایش ظرفیت تولید ماسک تا هفته آینده بگیرند.»

الفت‌نسب در پاسخ به سوال خبرنگار وبنا در رابطه با راهکارهای درنظر گرفته شده برای جلوگیری از سواستفاده از ماسک‌هایی که از طریف باماسک به فروش می‌رسد، می‌گوید: «در این مرحله هر فرد می‌تواند ۳ بسته ۵۰ تایی سفارش دهد ولی در مرحله بعدی قصد داریم در صورت احراز صلاحیت ماسک را به سازمان‌ها نیز بفروشیم.»

به گفته الفت‌نسب، ۵۰ درصد مشتریان باماسک را تهرانی‌ها و ۵۰ درصدی مابقی را سایر استان‌ها تشکیل می‌دهند و پست همکاری خوبی را باماسک برای تحویل سفارشات به مردم داشته است.

هم‌بنیانگذار باماسک در رابطه با برنامه‌های فروشگاه اینترنتی باماسک در آینده می‌گوید: «در مرحله بعد قصد داریم تمام محصولات بهداشتی یکبار مصریف از قبیل گان و روتختی بیمارستانی را در این فروشگاه اینترنتی عرضه کنیم.»

الفت‌نسب در پایان با تأکید بر حذف دلال‌ها با گسترش تجارت الکترونیکی، می‌گوید: «مواردی داشتیم که ماسکی را که این تولید کننده در باماسک با قیمت مصوب ۱۵۰۰ تومان به فروش می‌رساند در بازار فیزیکی دانه‌ای ۵۰۰۰ تومان به فروش می‌رود. تولیدکننده‌ها به خصوص در حوزه‌هایی که دلال‌ها در آن فعالیت زیادتری دارند باید این فرصت را برای فروش آنلاین و بی‌واسطه محصولات خود غنیمت بشمرند.»

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *