سرویس‌ پرداخت قبض به اپلیکیشن اسنپ اضافه شد

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۹

پیش از این با سرویس‌های پرداختی از طریق سوپر اپ اسنپ امکان شاٰرژ سیم کارت و خرید بسته‌ی اینترنتی برای کاربران فراهم شده بود و حالا سرویس پرداخت قبض به این اپلیکیشن اضافه شده است. سوپر اپ اسنپ با گسترده‌تر کردن سرویس‌های پرداختی خود درصدد است تا بخش دیگری از نیازهای کاربران را هم برآورده کند.

شاید نام برند اسنپ در ذهن بسیاری از ما هنوز با تاکسی اینترنتی گره خورده باشد، اما اسنپ مدت‌هاست که پا به مسیر دیگری گذاشته و با تبدیل شدن به یک سوپر اپلیکیشن برای بسیاری از کاربران حکم یک ابزار همه‌کاره را دارد. سوپر اپلیکیشن‌ها در دنیای امروز جای مهمی در زندگی روزمره‌ی افراد پیدا کرده‌اند چرا که با استفاده از این اپلیکیشن‌های جامع و خدمات متنوع‌شان، نیاز به مراجعه‌ی حضوری به فروشگاه‌ها و مراکز ارائه‌ی خدمات و همینطور نصب چندین و چند اپلیکیشن برای انجام کارهای روزمره به صورت اینترنتی را از بین رفته است.

پیش از این سوپر اپ اسنپ دو سرویس پرداختی برای شارژ سیم کارت و خرید بسته‌ی اینترنتی ارائه کرده بود و حالا پرداخت قبض خدمت جدید این اپلیکیشن است. با استفاده از سرویس شارژ سیم‌کارت و خرید بسته اینترنت شما می‌توانید هر جا و هر زمان سیم کارت خود را با سوپر اپ اسنپ شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. اگر کاربر یکی از اپراتورهای ایرانسل، همراه اول، رایتل یا آذرتل هستید، برای خرید شارژ سیم‌کارت کافی است در اپلیکیشن اسنپ گزینه «شارژ سیم‌کارت» و برای خرید اینترنت گزینه «بسته اینترنت» را انتخاب کنید و با وارد کردن شماره موبایل و انتخاب اپراتور به آسانی عملیات پرداخت را انجام دهید.


و حالا در سوپر اپ اسنپ با انتخاب سرویس «پرداخت قبض» می‌توانید به راحتی تمام قبض‌های خود را آنلاین پرداخت کنید. هم از طریق اسکن بارکد روی قبض و هم وارد کردن شناسه قبض، پرداخت ساده‌ی دو مرحله‌ای انجام می‌شود. با سرویس پرداخت قبض می‌توانید قبض‌های آب، برق، گاز، تلفن ثابت، جریمه و عوارش شهرداری را پرداخت کنید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *