مدیرعامل دیوار در نشست‌خبری رونمایی از سرویس جدید دیوار مطرح کرد؛

«دیوار فروشگاه‌ها» هزینه خرده‌فروشی را کاهش می‌دهد

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹

کنفرانس خبری آنلاین دیوار با موضوع راه‌اندازی سرویس «دیوار فروشگاه‌ها»، برگزار شد.

در این کنفرانس آنلاین، اشکان آرمندهی، مدیرعامل دیوار و علی رسولی، مدیر مارکتینگ دیوار در رابطه با سرویس جدید این پلتفرم آنلاین درج آگهی (دیوار فروشگاه‌ها) توضیح دادند و در پایان به سوال‌های خبرنگاران پاسخ گفتند.

به گفته مدیرعامل دیوار، شیوع کرونا در ایران از اسفند ۹۸ و تعطیلی کسب‌وکارها به واسطه قرنطینه این پلتفرم آنلاین درج آگهی را به فکر راه‌اندازی سرویس دیوار فروشگاه‌ها انداخته است. سرویسی که از یک‌سو بتواند بخشی از ضرر و زیان کسب‌وکارهای آفلاین را پوشش دهد و از سوی دیگر تجربه جدیدی از خرید آنلاین را به کاربران ارائه دهد.


به گزارش وبنا، اشکان آرمندهی در رابطه با راه‌اندازی سرویس دیوار فروشگاه‌ها توضیح داد: «با شیوع کرونا، کسب‌وکارهای آفلاین که تجربه‌ای ار خرید و فروش آنلاین نداشتند، بیش از همه دچار زیان شدند. در دیوار برای کمک به مردم و کسب‌وکارها در شرایط به وجود آمده به واسطه شیوع کرونا، تصمیم گرفتیم سرویسی را راه‌اندازی کنیم که‌ امکان راه‌اندازی شعبه انلاین را برای کسب‌وکارهای آفلاین فراهم کند.»

آرمندهی ادامه داد: «البته همانطور که می‌دانید پیش از راه‌اندازی سرویس دیوار فروشگاه‌ها، در سال ۹۸ بیش از ۴۰۰ هزار فروشگاه محصولات یا خدمات خود را در دیوار ارائه می‌کردند. همچنین امکان راه‌اندازی فروشگاه برای مشاورین املاک و نمایشگاه‌داران خودرو در دیوار وجود داشت. ولی با توجه به اینکه دیوار بیش از ۳۵ میلیون کاربر دارد، هدف از زاه‌اندازی دیوارفروشگاه‌ها ارائه تسهیلات به کسب‌وکارها برای عرضه راحت‌تر محصولات خود بود.»

مدیرعامل دیوار، کمیسیون صفر برای فروشنده‌ها و خریداران،  امکان خرید کالای نو با قیمت مناسب به واسطه ایجاد امکان مقایسه قیمت کالا و ایجاد امکان ارتباط مستقیم خریدار و فروشنده را از ویژگی‌های اصلی سرویس دیوار فروشگاه‌ها دانست و تجربه خرید از دیوار فروشگاه‌ها را به تجربه پاساژگردی تشبیه کرد.

آرمندهی در رابطه با میزان استقبال از سرویس جدید دیوار، گفت: «در ۲ هفته گذشته بیش از ۳۰۰۰ فروشگاه در دیوار فروشگاه‌ها شروع به فعایت کردند که با تعداد فروشگاه‌های دو طرف خیابان ولیعصر تهران از میدان راه‌اهن تا میدان تجریش برابر است.»

علی رسولی، مدیرمارکتینگ دیوار در رابطه با فرایند راه‌اندازی سرویس جدید دیوار، گفت: «از اوایل اسفند که کرونا در ایران شیوع پیدا کرد، حدس می‌زدیم که ممکن است این شرایط ادامه‌دار شود و به واسطه قرنطینه مشکلاتی برای کسب‌وکارها پیش آید. به همین دلیل به دنبال راه‌حل بودیم و تلاش‌های همکارانم در دیوار برای طراحی پروداکت جدید و ارائه آن آغاز شد.»

رسولی در ادامه گفت: «سرویس دیوار فروشگاه‌ها اخیرا به طور آزمایشی برای کاربران تهرانی آغاز به کار کرده است و در حال حاضر بر کیفیت این سرویس تمرکز داریم. این سرویس نه تنها هزینه خرده‌فروشی را کاهش می‌دهد بلکه بازده جذب و حفظ مشتری را افزایش می‌دهد. ثبت نام و دریافت پنل کاربری در دیوار فروشگاه‌ها رایگان است و برای همراهی با کسب‌وکارها برای فعال شدن در این سرویس، ۲۰ آگهی رایگان در اختیار افرادی که ثبت‌نام می‌کنند، قرار می‌گیرد.»

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *