نانوسان دو ساله شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۸۹

پایگاه اینترنتی نانوسان که فعالیت رسمی خود را از ۲۰ آبان ماه سال ۱۳۸۷ مصادف با روز جهانی علم و با هدف کمک به آموزش و ترویج فناوری نانو آغاز کرده بود، دو ساله شد.

با آغاز سومین سال فعالیت و خدمت رسانی این پایگاه علمی، مدیران و دست اندرکاران این سایت علمی در نظر دارند تا در سال جدید، خدمات جدیدی را در اختیار علاقمندان علوم و فناوری نانو قرار دهند.

پایگاه اینترنتی نانوسان شامل بخش های متنوعی از قبیل اخبار علمی و آموزشی، اخبار همایش ها و نمایشگاه، تالار گفتمان تخصصی، فروشگاه اینترنتی و … است.

یکی از فعال ترین بخش های این وب سایت، فروشگاه اینترنتی محصولات علمی و آموزشی فناوری نانو است که با استقبال خوبی از سوی دانشجویان و علاقمندان فناوری نانو از سراسر ایران قرار گرفته است. بخش فروشگاه اینترنتی نانوسان به منظور تسهیل در دسترسی مخاطبان سایت به منابع و محصولات علمی و آموزشی طراحی گردیده است. کاربران سایت با ورود به این بخش می توانند با کسب اطلاعات کامل از مشخصات محصولات ارائه شده از قبیل کتاب، فیلم های آموزشی، نرم افزارها و بسته های آموزشی، اقدام به سفارش و دریافت محصول مورد نظر در آدرس پستی دلخواه خود نمایند.

لازم به ذکر است که پایگاه اینترنتی نانوسان، در سومین جشنواره وب ایران در بخش بهترین سایت در زمینه فناوری نانو، شایسته تقدیر شناخته شد.

علاقمندان به آشنایی بیشتر با این سایت به آدرس www.nanosun.ir مراجعه نمایند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *