استفاده رایگان از سرویس «اسنپ‌دکتر» برای کاربران راننده اسنپ

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹

با توجه به این ‌که خطر ابتلا به ویروس کرونا همچنان وجود دارد و با در نظر گرفتن توصیهها به حضور حداقلی در مراکز بهداشتی، اسنپ به واسطه مسئولیت اجتماعی خود در برابر حفظ سلامت کاربران راننده، این امکان را برای آن‌ها فراهم کرده که بتوانند به صورت رایگان از خدمات اسنپ‌دکتر استفاده کنند. این خدمات که با عنوان سرویس «پزشک و مشاور» در سوپراپلیکیشن اسنپ در دسترس است، امکان دریافت مشاوره پزشکی و روان‌شناسی را به صورت آنلاین برای تمامی کاربران سوپراپ فراهم کرده است.

در فاز اول اجرای طرح استفاده از سرویس «پزشک و مشاور» برای کاربران راننده که از روز دوشنبه ۱۹خرداد آغاز شده، برای ۱۰۰هزار راننده عضو ناوگان اسنپ اعتبار استفاده از خدمات مشاوره پزشکی تا سقف ۳۰هزار تومان ارسال شده است. هر راننده‌ای که کد اعتباری را دریافت می‌کند به مدت یک هفته می‌تواند از آن استفاده کند. روال کلی اجرای طرح هم به این صورت است که کد اعتباری مربوطه به مرور برای همه رانندگان ارسال می‌شود تا در نهایت تمامی کاربران راننده عضو ناوگان اسنپ بتوانند از خدمات مشاوره پزشکی آنلاین اسنپ‌دکتر استفاده کنند.

لازم به ذکر است که تمامی روان‌شناسان و پزشکان مشاوری که بااین سرویس همکاری می‌کنند طی یک فرآیند دقیق تایید شده‌اند و با پایبندی به حفظ حریم شخصی، تمامی جزییات مشاوره  و شماره تماس کاربران به صورت محرمانه خواهد بود.


درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *