پرشین گیگ و هندوانه شب یلدا

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۸۹

وبنا – پرشین گیگ در حالی که ششمین شب یلدای عمر را پشت سر می‌گذارد، راه اندازی مجموعه خدماتی را با عنوان سرویس‌های هندوانه‌ای در دستور کار قرار داده است.

امیرحسین راهنمایی مدیر اجرایی پرشین گیگ با نزدیک شدن به شب یلدا از همه کاربران پرشین گیگ که در ۲ ماه اخیر با صبر و شکیبایی خود فرصتی را برای شروع روند بهینه‌سازی سیستم موجود فراهم آوردند صمیمانه تشکر کرد و به نمایندگی از تیم پرشین گیگ مژده داد که به مناسبت شب یلدا برخی از سرویس‌های بهینه شده و جدید پرشین گیگ راه‌اندازی خواهد شد. راهنمایی در تشریح ویژگی‌های سرویس هندوانه‌ای افزود: “فکر می‌کنم حالا که کمتر از یک ماه به سالگرد تولد پی جی باقی مانده، فرصت خوبی است که به کاربران وفادار و دیرآشنای پی.جی خدماتی درخور شأن آنها هدیه‌ دهیم. با راه‌اندازی این سرویس‌ها، سقف حجم آپلود فایل از ۱۵ مگابایت به ۵۰ مگابایت افزایش یافته و محدودیت پهنای باند فعلی کاربران نیز حذف خواهد شد!”

وی همچنین افزود : در ماه آینده همزمان با ششمین سالگرد تولد پرشین‌گیگ، سرویس دانلود جدید با امکانات منحصر به فرد که مطمئناً انتظار چند ساله کاربران فضای وب فارسی بوده است بصورت نهایی راه‌اندازی خواهد شد.

مدیر اجرایی پرشین گیگ در ادامه به راه‌اندازی آزمایشی بخش ویژه تبلیغات نیز اشاره کرد و گفت: بخش ویژه تبلیغات بنا دارد تا در مناسبت‌های مختلف به ارائه بسته‌های تبلیغاتی با تخفیف‌های بالای ۲۰% در بازه زمانی مشخص بپردازد که این بخش نیز برای نخستین بار از روز ۲۹ آذر به مدت ۴۸ ساعت، تا پایان روز ۱ دی‌ماه به ارائه خدمات به مناسبت شب یلدا می‌پردازد. در این سیستم، انتخاب زیر کلاس‌های تبلیغاتی، پرداخت هزینه و ارسال فایل مربوط به آگهی‌ها به صورت آنلاین امکان پذیر خواهد بود.

در پایان، راهنمایی به هدف اصلی و اولیه تاسیس پرشین‌گیگ اشاره کرد و گفت: پرشین گیگ ادای دینی است به کاربران فارسی‌زبان وب. اعضای تیم پی.جی همواره ارتقای سطح کیفی وب فارسی را آرزوی دیرینه خود می‌دانند و با این هدف، شعار “فارسی کلیک کن!” را برای هفتمین سال کار خود برگزیده اند و امیدواریم که با همکاری دیگر سرویس‌دهنده‌ها در حوزه‌ وب فارسی شاهد شکوفایی بیش از پیش در این عرصه باشیم.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *