با رایزنی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای صورت گرفت؛

تخفیف ۳۰ درصدی رویداد آنلاین GDC برای بازی‌سازان ایرانی

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای؛ این تخفیف به بازی‌سازان ایرانی براساس توافق و تعامل صورت گرفته میان بنیاد ملی بازی­‌های رایانه­‌ای و بخش تجاری رویداد آنلاین GDC2020 ارائه می‌شود.

هزینه­ شرکت در این رویداد با احتساب تخفیف ۳۰ درصد برای بازی‌سازان ایرانی ۴۴ یورو محاسبه خواهد‌شد و اعضای ساختار حمایتی «همگرا» بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، می­‌توانند پس از ثبت نام از اعتبار خود برای دریافت هزینه شرکت در رویداد استفاده نمایند.


اعضای همگرا و فراهمگرا برای دریافت لینک تخفیف می­‌توانند ایمیل خود را به آدرس hamgara@ircg.ir ارسال کنند و با توجه به ظرفیت محدود برای استفاده از این تخفیف، توصیه می­‌شود نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. همچنین بازی‌سازانی که عضو همگرا یا فراهمگرا نیستند نیز می‌­توانند با ثبت‌نام در فراهمگرا از این تخفیف ویژه بهره‌مند شوند.

لازم به ذکر است دسترسی و تماشای سخنرانی­‌های آنلاین این رویداد در ایام برگزاری آن رایگان و از طریق این لینک قابل دریافت است.

رویداد GDC معتبرترین رویداد علمی، تخصصی و تجاری صنعت بازی­‌های رایانه­‌ای است که هرساله در فصل تابستان در شهر سانفرانسیسکو آمریکا برگزار می­‌شود و سازندگان بازی از سراسر دنیا با گردهمایی در این رویداد به انتقال تجربیات، حل مسائل و شکل­‌دهی آینده صنعت بازی­‌های رایانه‌­ای می‌­پردازند. این رویداد امسال تحت تاثیر شیوع بیماری کووید ۱۹ طی روزهای ۱۳ تا ۱۸ مرداد ماه به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *