تمدید مهلت شرکت در رقابتهای بین المللی نرم افزارها و سایتها

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۸۹

وبنا – با توجه به تعطیلات اخیر و درخواست های رسیده به دبیرخانه WSA ایران، هماهنگی هایی با دبیرخانه جشنواره جهانی انجام شد تا مهلت شرکت آثار ایرانی در رقابتها تا پایان دیماه تمدید شود. 

احسان ریاضی اصفهانی دبیر همایش و رقابتهای دستاوردهای رایانه‌ای ایران (مقدماتی UN WSIS Award 2011) با بیان این مطلب افزود: آثار رایانه ای اعم از سایتها و نرم افزارها می توانند در شاخه های گوناگون این رقابتها شرکت کنند که در هر شاخه بین المللی ضمن معرفی برترین آثار، یک اثر برگزیده به عنوان نماینده ایران به رقابتهای جهانی ارسال می گردد تا با نمایندگان ۱۷۰ کشور جهان رقابت کنند.

مهندس ریاضی ادامه داد: جشنواره جهانی WSA زیر نظر سازمان ملل متحد و اتحادیه جهانی مخابرات برگزار می‌شود که در دوره های گذشته حضور ایران در رقابتهای دستاوردهای رایانه‌ای جهان تا کنون سه اثر از ایران در میان آثار برتر جهان قرار گرفته است.

ایشان در پایان ضمن دعوت از تمام تولید کنندگان و صاحبان آثار رایانه ای و اینترنتی به ویژه شرکتها و سازمانها جهت حضور در این رقابتها اظهار امیدواری کرد که چهارمین حضور ایران در رقابتهای جهانی UN WSIS Award با موفقیت گسترده دستاوردهای رایانه‌ای کشور و نمایش توانمندیهای ایران اسلامی همراه باشد.

ریاضی اظهار داشت: بخش بین المللی رقابتها دارای هشت شاخه است که شامل دولت الکترونیک، آموزش الکترونیک، تجارت الکترونیک، محصولات فرهنگی الکترونیک، سرگرمی و بازی‌های رایانه‌ای، سلامت الکترونیک، ارایه الکترونیکی علوم و زیرساخت‌های الکترونیکی است. شاخه داخلی پورتالهای خدمات و اطلاع رسانی نهمین شاخه بوده و دستاوردهای رایانه‌ای دانشجویی شاخه دهم را تشکیل می‌دهند.

برای حضور در این دوره رقابتها، اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی می توانند با دریافت فرم از سایت www.IranWSA.ir و مطالعه شرایط شرکت در این رقابتها حداکثر تا پایان دی ماه اقدام فرمایند. همچنین تلفن ۸۸۰۰۷۴۲۹ به امر مشاوره ارسال کنندگان آثار اختصاص داده شده است.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *