مدیر مارکتینگ گروه اپلیکیشن‌های کرفس به وبنا خبر داد؛

تغییر برند اپلیکیشن رژیم غذایی کرفس به بنتو

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹

اپلیکیشن رژیم غذایی کرفس به بنتو تغییر برند داد.

به گفته مدیر مارکتینگ گروه اپلیکیشن‌های کرفس، اپلیکیشن رژیم غذایی کرفس از این پس با لوگوی جدید و نام «بنتو» به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

سپهر خادم در رابطه با دلیل این تغییر برند به خبرنگار وبنا می‌گوید: «همانطور که می‌دانید ۳ اپلیکیشن کالری شمار کرفس، رژیم غذایی کرفس و اپلیکیشن جیم گروه اپلیکیشن کرفس را تشکیل می‌دادند. با توجه به حوزه فعالیت مشترک اپلیکیشن کالری‌شمار و رژیم غذایی کرفس، کاربران نمی‌توانستند بین این دو اپلیکیشن تمایز قایل شوند. به این دلیل تصمیم گرفتیم همزمان با ایجاد قابلیت‌های جدید در اپلیکیشن رژیم‌غذایی کرفس نام و لوگوی آن را تغییر داده و هویت مستقل‌تری به آن دهیم.»


خادم در ادامه در پاسخ به خبرنگار وبنا در مورد دلیل انتخاب (بنتو) به عنوان نام جدید اپلیکیشن رژیم غذایی کرفس، می‌گوید: «بنتو یک واژه ژاپنی است که به ظرفی که هر روز مردم ژاپن وعده‌های غذایی خود را در آن قرار می‌دهند و با خود به خارج از منزل می‌برند، گفته می‌شود. از این رو احساس کردیم که بنتو نام مناسبی برای این اپلیکیشن رژیم غذایی است که هر روز سه وعده اصلی و ۳ میان وعده را برای کاربران تعیین می‌کند.»

مدیر مارکتینگ گروه اپلیکیشن‌های کرفس با اشاره به طراحی جدید اپلیکیشن رژیم غذایی بنتو، تغییرات ایجاد شده در این اپلیکیشن را تغییر رابط کابری و ظاهری برنامه، اضافه شدن برنامه غذایی چاقی،بارداری و دوران شیردهی، امکان دریافت برنامه غذایی گیاه‌خواری، اضافه شدن حالت شب، اضافه شدن نمودار آب و وزن، تقسیم میان‌وعده به سه نوبت در روز و اضافه شدن جدول ارزش غذایی اعلام می‌کند.

مدیر محصول بنتو در در این رابطه با خبرنگار وبنا می‌گوید: « اپلیکیشن رژیم‌غذایی کرفس ایده کوچکی بود که در کنار اپلیکیشن کالری شمار کرفس به آرامی رشد کرد. پس از رشد این اپلیکیشن متوجه شدیم که در حوزه طراحی کاربری و ظاهر اپلیکیشن ایرادات قابل توجهی به این اپلیکیشن وارد است. از سوی دیگر به طور مشابه مشکلاتی در زمینه انتخاب شخصیت، لوگو و برند این اپلیکیشن وجود داشت. بنابراین تصمیم گرفتیم که هم‌زمان هر دو حوزه را بهبود دهیم.»

شهاب ابراهیمی ادامه می‌دهد: «در حال حاضر که ۱ هفته از این تغییرات می‌گذرد تاثیرات مثبت آن را می‌توان مشاهده کرد. برای مثال ریت بنتو در گوگل‌پلی ۰.۱ افزایش پیدا کرده است.»

ابراهیمی در رابطه با برنامه آتی برای توسعه بنتو می‌گوید: «می‌خواهیم تمرکز خود را روی حوزه‌هایی که به آن ورود کرده‌ایم حفظ کنیم و تا جای ممکن اپلیکیشن را هوشمندتر کنیم. در آینده برنامه داریم در بنتو در کنار رژیم غذایی به کاربران برنامه ورزشی هم بدهیم.»

او در پایان در پاسخ به سوال خبرنگار وبنا در رابطه با همپوشانی برنامه ورزشی بنتو که در آینده در اختیار کاربران قرار می‌گیرد با دیگر اپیکیشن گروه کرفس که یک باشگاه مجازی است، می‌گوید: «در حال حاضر هم‌پوشانی در خدمات کالری شمار کرفس و بنتو نیز دیده می‌شود ولی در خدمات اپلیکیشن جیم بسیار متنوع‌تر و گسترده‌تر از خدمات ورزشی‌ای است که احتمالا در آینده به بنتو اضافه می‌شود.»

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *