اولین جشنواره معرفی برترین های کسب و کار اینترنتی

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۸۹

وبنا – به گزارش سرویس دانش و فناوری برنا، اولین جشنواره برترین کسب و کارهای اینترنتی در دی و بهمن ماه سال جاری برگزار می شود. 

جشنواره برترین کسب و کارهای اینترنتی با حمایت مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت بازرگانی، وزارت کار و امور اجتماعی، شورای عالی اطلاع رسانی و مرکز فرهنگسازی و آموزش بانکداری الکترونیکی شبکه بانکداری کشور (فابا) و توسط اداره خدمات اجتماعی شهرداری منطقه ۳ و موسسه شهروند سالم برگزار خواهد شد. 

این جشنواره در راستای فرهنگ سازی و استفاده از دستاوردهای تجارت الکترونیک در اقتصاد کشور، معرفی کسب و کارهای نوین، ترغیب کارآفرینان جهت ورود به بازارهای مجازی و تقدیر از فعالان کسب و کارهای اینترنتی اجرا می شود. 

در این جشنواره سایت های تجاری جهت کسب رتبه و تصاحب تندیس جشنواره به رقابت با یکدیگر می پردازند. داوری این دوره از جشنواره بر عهده مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت بازرگانی به عنوان متولی اصلی تجارت الکترونیکی در کشور است. 

از برنامه های دیگر جشنواره برگزاری سمینارهای معرفی مدیران سایت های برتر جشنواره به عنوان کارآفرینان حوزه کسب و کار اینترنتی است. سمینارهای فوق به صورت رایگان و در سطح شهر تهران برگزار می شود . همچنین در ایام برگزاری جشنواره دوره های آموزش پرداخت قبوض و خرید از اینترنت برای دانش آموزان مقطع دبیرستان برخی از مناطق شهرداری تهران برگزار می شود. 

سایت های تجاری و افراد علاقه مند جهت ثبت نام در برنامه های جشنواره می توانند به سایتWWW.olk.ir مراجعه کنند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *