خدمات «پزشک و مشاور» به اسنپ اضافه شد

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹

با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در کشور و توصیه به حضور حداقلی در مراکز بهداشتی، اسنپ با همکاری هاسپیتل سرویس «پزشک و مشاور» را به اپلیکیشن خود اضافه کرده است. به این ترتیب امکان دریافت مشاوره پزشکی و روان‌شناسی به صورت آنلاین برای کاربران اسنپ فراهم شده است. تمامی کاربران سوپراپلیکیشن اسنپ، از این پس می‌توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری در مراکز درمانی، با استفاده از سرویس «پزشک و مشاور» در تمامی زمینه‌های پزشکی و روان‌شناسی به صورت آنلاین مشاوره دریافت کنند. تمامی مشاورانی که با این سرویس همکاری می‌کنند طی یک فرآیند دقیق تایید شده‌اند و با پایبندی به حفظ حریم شخصی، تمامی جزئیات مشاوره و شماره تماس کاربران به صورت محرمانه خواهد بود.

چگونه از سرویس پزشک و مشاور استفاده کنیم؟

با وارد شدن به سرویس «پزشک و مشاور» در سوپراپلیکیشن اسنپ، فهرستی از انواع حوزه‌های مختلف پزشکی و روان‌شناسی در دسترس قرار می‌گیرد که با انتخاب هر دسته‌بندی پروفایل مشاوران فعال در هر حوزه به نمایش درمی‌آید. در پروفایل هر مشاور، توضیحاتی درباره سوابق حرفه‌ای و همچنین زمان‌های پاسخگویی مشخص شده است.


مشاوره به دو صورت ویدئویی و تلفنی انجام می‌شود و هر مشاور در پروفایل خود مشخص کرده که آماده ارائه مشاوره به کدام روش است. بنابراین کاربران می‌توانند هنگام انتخاب مشاور بسته به سلیقه و تصمیم شخصی‌شان از دسته مشاوران تلفنی یا ویدئویی انتخاب کنند. در صورتی که پزشک و مشاور آنلاین باشد، کاربران می‌توانند با انتخاب گزینه تماس در همان لحظه با پزشک مکالمه تلفنی داشته باشند. در صورتی که پزشک آنلاین نباشد امکان رزرو و تماس و مشاوره با پزشک وجود دارد.

هزینه مشاوره روی صفحه پروفایل هر مشاور مشخص شده و همچنین دکمه‌ای برای رزرو مشاوره وجود دارد. با انتخاب گزینه رزرو مشاوره، گزینه‌ای برای تعیین مدت زمان مشاوره فعال می‌شود. کاربران می‌توانند مدت زمان حدودی مد نظرشان را انتخاب کنند و همچنین اگر توضیح اضافه‌ای دارند، آن را در بخش «توضیحات درخواست» به اختصار وارد کنند. با انتخاب گزینه «ثبت» کاربران به صفحه مربوط به افزایش اعتبار راهنمایی می‌شوند تا بتوانند از این طریق اعتبار حساب سرویس «پزشک و مشاور» را پرداخت و از امکان مشاوره استفاده کنند.

در صورتی‌که کاربری از قبل حساب کاربری سرویس «پزشک و مشاور» را شارژ کرده باشد، این مبلغ به طور مستقیم از حسابش کسر می‌شود. برای اطلاع از میزان اعتبار موجود، باید به صفحه اصلی پروفایل مراجعه کرد. در صورتی که کاربر نیاز به پیگیری با پزشک یا مشاور داشته باشد، می‌تواند از امکان ارسال پیام متنی یا عکس بعد از مکالمه با پزشک استفاده کند. کاربران می‌توانند با انتخاب گزینه ارسال پیام که پس از اتمام مکالمه در پروفایل مشاور ظاهر می‌شود با پزشک و مشاور خود گفت‌وگو کنند.

چنانچه کاربر به هر دلیلی از مشاوره خود راضی نباشد، هزینه به صورت تمام و کمال به حساب کاربری او بازگردانده می‌شود. برای استفاده از خدمات پشتیبانی این سرویس می‌توانید با شماره تلفن ۰۲۱۴۹۱۸۷۶۵۴ در ارتباط باشید.

مشاوره پزشکی آنلاین در چه حوزه‌هایی ارائه می‌شود؟

این سرویس در ۳۲حوزه مختلف از جمله روان‌پزشکی و سلامت روان، مشاوره و روان‌شناسی، سلامت پوست و مو، تغذیه و تناسب اندام، مشاوره دارویی، سلامت کودکان و نوزادان، مامایی و بارداری، طب فیزیکی و ورزش، بیماری‌های داخلی، گوارش و غدد، گوش، حلق و بینی، قلب، عروق و فشار خون، نورولوژی، مغز و اعصاب، رادیولوژی و تصویربرداری، طب سنتی، آزمایشگاه، ارتوپدی و شکستگی، بیماری‌های عفونی، هپاتیت و ایدز، بدخیمی و سرطان، جراحی عمومی، سلامت بینایی و چشم‌پزشکی، دهان و دندان و در نهایت کروناویروس در دسترس کاربران اسنپ است. کاربران می‌توانند با مراجعه به این سرویس، در هر ساعت شبانه‌روز از بهترین پزشکان، متخصصان و روان‌شناسان مشاوره امن و راحت بگیرند.

سوپراپلیکیشن اسنپ امروز به یک اپلیکیشن‌ کاربردی تبدیل شده است که خدمات مختلفی را در حوزه‌های گوناگون ارائه می‌دهد و کاربران با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانند به اغلب نیازهای روزمره خود پاسخ بگویند. حالا با راه‌اندازی سرویس «پزشک و مشاور»، استفاده آسان و راحت از خدمات مشاوره پزشکی و روان‌پزشکی در یک قدمی کاربران است.

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *