آغاز ثبت نام اینترنتی دومین دوسالانه جوایز فناوری ایران

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۸۹

وبنا – برترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران ۱۷ اسفند معرفی می شوند. مراسم دومین دوسالانه جوایز فناوری ایران ایتا به منظور معرفی برترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران در دو بخش اصلی و پیشخوان ،۱۷ اسفند سال جاری در هتل هما با حمایت معنوی دبیرخانه شورای عالی اطلاع رسانی ،سازمان فناوری اطلاعات و سازمان نظام صنفی رایانه ایی کشور توسط عصر ارتباط  برگزار می شود.

دبیرخانه ایتا با انتشار اطلاعیه ایی رسمی ضمن اعلام زمان برگزاری مراسم جوایز فناوری ایران نحوه داوری و شیوه انتخاب برترین ها در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران را به صورت آن لاین توسط دو گروه داوران عمومی و هیات داوران اعلام کرده است.

بر اساس همین اطلاعیه تمامی شرکت ها و متقاضیان ورود به دومین دوسالانه فناوری ایران ایتا می توانند با ثبت نام در پایگاه اینترنتی www.ita2.ir دبیرخانه ایتا را از درخواست خود مطلع سازند.

دوسالانه جوایز فناوری ایران برای اولین بار در اسفندماه سال ۸۷ توسط هفته نامه عصر ارتباط در سه بخش اصلی،پیشخوان و جنبی با انتخاب برترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران در ۲۰ گروه برگزار شده بود که پس گذشت دو سال هفته نامه عصر ارتباط به عنوان سازماندهنده ،ایتا را در دو بخش و ۱۸ گروه برگزار می کند.

براساس اطلاعیه دبیرخانه ایتا بخش داوری آن لاین جوایز فناوری ایران از تاریخ ۱۰ بهمن ماه سال جاری با اعلام رسمی نامزدها در دوبخش و ۱۹ گروه در دامنه اینترنتی www.itawards.ir به مدت یک ماه تا ۱۰ بهمن گشایش می یابد و هیات داوران ایتا با دریافت نام کاربری و رمز امکان ورود به بخش داورای را پیدامی کنند. این درحالی است که تمامی مخاطبان و کاربران نیز می توانند با ثبت نام در این پایگاه اینترنتی جز داوران عمومی ایتا قرار گیرند.

داوران دومین دو سالانه جوایز فناوری ایران که شامل هیات داوران و داوران عمومی می شود، برترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران را در بخش اصلی در ۱۰ گروه برترین شرکت نرم افزاری، برترین نام تجاری (برند)،برترین تولیدکننده، برترین روابط عمومی ،برترین ارایه دهنده خدمات تلفن همراه،برترین ارایه کننده خدمات پس از فروش(گارانتی)، برترین ارایه کننده خدمات اینترنتی، برترین ارایه کننده خدمات بانکداری الکترونیکی و برترین مرکز خریدو فروش ابزار های دیجیتالی و سخت افزاری تهران (پاساژها)و برترین آموزشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات انتخاب می کنند .

در بخش پیشخوان نیز برترین ها در ۹ گروه برترین گوشی تلفن همراه، برترین مادربورد، برترین کارت گرافیکی، برترین لوازم جانبی، برترین رایانه همراه، برترین نمایشگر،برترین تجهیزات خانگی شبکه ،برترین بازی رایانه ایی وبرترین بسته نرم افزاری توسط هیات داوران و داوران ایتا طی مدت یک ماه به صورت آن لاین انتخاب خواهند شد.

برندگان جوایز فناوری ایران در روز ۱۷ اسفند ماه در حضور مدیران عالی رتبه دولتی و خصوصی تندیس ایتا و لوح ایتا را دریافت می کنند .به زودی در دومین اطلاعیه دبیرخانه ایتا برنامه روز برگزاری جوایز فناوری ایران و میهمانان و سخنرانان اعلام خواهد شد.

برای اطلاع از برندگان دوره اول دوسالانه جوایز فناوری ایران  ایتا و حزییات بیشتر از دومین برگزاری آن می توانید به پایگاه اینترنتی ایتا به آدرس www.itawards.ir  مراجعه کنید .

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *