جزییات بیشتر از دومین جوایز فناوری ایران منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۸۹

وبنا – جزییات بیشتری از نامزدها و نحوه برگزاری دومین دوسالانه جوایز فناوری ایران (ایتا) منتشر شد. 

به گزارش دبیرخانه دومین دوسالانه جوایز فناوری ایران (ایتا)، علاوه بر نامزدهای اولیه ایتا دو شرکت دیگر که نامزدی آنها توسط دبیرخانه تایید شده و به پنل داوری افزوده شده‌‌اند، شامل شرکت‌های “لایزر” در بخش برترین ارایه‌دهنده اینترنت پرسرعت و “رایورز” در بخش برترین شرکت نرم‌افزاری می‌شوند.
براساس این گزارش، تاکنون بیش از ۱۵۰ درخواست نامزدی در رقابت برترین‌های فناوری ایران به دبیرخانه ایتا ارسال شده که از میان آنها درخواست ۵ شرکت برای افزوده شدن به پنل داوری درحال بررسی است و بقیه شرکت‌ها یا به دلیل نبود بخش مرتبط داوری یا غیرقابل رقابت بودن آنها با دیگر شرکت‌ها حائز شرایط رقابت شناخته نشدند.
دبیرخانه دومین دوسالانه جوایز فناوری ایران به منظور ترغیب عموم کاربران سرویس‌های مختلف نامزدهای ایتا به شرکت در داوری، قرعه‌کشی را میان داوران عمومی که در پنل داوری ثبت نام کرده و در انتخاب برترین نامزدهای خود شرکت کرده‌اند، برگزار و تندیس برترین را به آنان اهدا خواهد کرد.
تبلیغات محیطی ایتا نیز از هفته گذشته در سطح شهر تهران و تبلیغات رادیو و تلویزیونی آن از روز چهارشنبه ۲۰ بهمن ماه در شبکه‌های یک، دو و ۵ سیما و رادیوهای جوان و پیام آغاز شده است. داوری میان نامزدهای مختلف جوایز فناوری ایران که از ۱۰ بهمن ماه آغاز شده و تا ۱۰ اسفند ماه ادامه خواهد داشت، به صورت آنلاین انجام می‌شود.
در دومین دو سالانه جوایز فناوری ایران علاوه ‌بر اینکه تمامی مخاطبان و کاربران اینترنتی می‌توانند با ثبت‌نام در سایت WWW.ITAWARDS.IR در داوری جوایز فناوری ایران شرکت کنند، هیات داوران جوایز فناوری ایران مرکب از مدیران ارشد دولتی و خصوصی فعال، کارشناسان، اساتید دانشگاهی متخصص در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور و فعالان رسانه‌ای با دریافت نام کاربری و رمز ورود امکان ورود به پنل داوری را خواهند داشت.
کاربران عمومی برای ورود به پـنل داوری بـاید به سایت www.itaward.ir مراجعه کرده و با ورود به بخش داوری و دریافت نام کاربری و رمز عبور که به ایمیل آنها ارسال می‌شود، می‌توانند به هر یک از نامزدهای شرکت‌کننده رای بدهند. مراسم دومین دوسالانه جوایز فناوری ایران ایتا به منظور معرفی برترین‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران در دو بخش اصلی و پیشخوان ۱۷ اسفند ماه سال جاری در هتل هما با حمایت معنوی دبیرخانه شورای عالی اطلاع‌رسانی، سازمان فناوری اطلاعات کشور، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و مرکز پژوهشی فناوری اطلاعات و ارتباطات پیشرفته دانشگاه شریف، توسط هفته‌نامه عصر ارتباط برگزار می‌شود.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *