مدیریت تبلیغات اینترنتی در وب فارسی

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۸۹

وب سایت Anetwork.ir، یک سرویس دهنده تبلیغاتی است که تبلیغات تحت وب را مدیریت می کند. شبکه تبلیغات نزدیک به دو ماه است که راه اندازی گردیده است. این سایت با هدف مدیریت تبلیغات اینترنتی در وب فارسی طراحی و راه اندازی شده است.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام، در معرفی این سایت آمده است “نمایش تبلیغات زرد و نمایش محصولات فروشگاه های خاص یکی از دلایل اصلی عدم استقبال کاربران حرفه ای وب فارسی از این گونه سایت ها می باشد. اما Anetwork این امکان را فراهم کرده است که تبلیغات دریافتی پس از طی کردن چندین فیلتر و بررسی های فنی و بر اساس محتوای مرتبط با سایت نمایش دهنده تایید و نمایش داده شوند.”

مدیر این وب سایت می گوید: «شبکه تبلیغات، موج تازه ای از تبلیغات آنلاین در ایران را ایجاد خواهد کرد» وی افزود که متاسفانه اکثر سرویس های تبلیغاتی و یا کلیکی در ایران بعد از مدتی دچار بحران مالی شده و به دلیلی بدهی بیش از انداره به وبمستر ها سایت را تعطیل می کنند. مدیر شبکه تبلیغات می گوید «قبل از راه اندازی سایت با بررسی کامل سایت هایی که در طول چند سال گذشته فعالیت کرده اند توانستیم به راه کاری برسیم که مشکل بدهکار شدن سیستم به وبمستر ها به طور کامل رفع شود»

وی همچنین گفت که یکی دیگر از دلایل عدم اطمینان سایت های به سرویس های تبلیغاتی و کلیلی، شمارش غیر واقعی کلیک بر روی آگهی است که در این خصوص نیز می توانیم به تمام وبمستر ها این اطمینان را بدهیم که حتی یک کلیک هم کمتر از میزان واقعی شمرده نمیشود.

شبکه تبلیغات اعلام کرده است که به دلیل نیاز به نظارت کامل بر سایت های نمایش دهنده تبلیغات قصد ندارد ثبت نام را برای عموم باز کرده و وبمستر های می توانند برای دریافت کد نمایش تبلیغات از طریق سایت درخواست دعوت نامه کرده تا دعوت نامه برای آنها ارسال شود.

در این وب سایت کاربران به دو دسته نمایش دهندگان تبلیغات و تبلیغ کنندگان تقسیم می شوند. تبلیغ کنندگان تبلیغات خود را در سایت اضافه می کنند و نمایش دهندگان تبلیغات می توانند با عضویت در وب سایت و دریافت کد نمایش، تبلیغات داخل شبکه تبلیغات را در وب سایت خود نمایش دهند.

دو دسته تبلیغات در Anetwork وجود دارد:

– دسته اول مربوط به وب سایت هایی است که برای نمایش تبلیغات خود هزینه پرداخت می کنند.
– دسته دوم مربوط به انجمن ها و مراکز خیریه و بنیاد های عام المنفعه است.

در این شبکه، کسب درآمد با توجه و به نسبت نمایش آگهی هایی است که برای نمایش، هزینه پرداخت می کنند. از مبلغ دریافتی هر آگهی، درصدی برای Anetwork برداشته می شود و الباقی به وب سایت نمایش دهنده تبلیغ پرداخت می گردد.

برای اطلاعات بیشتر می توانید به آدرس www.anetwork.ir مراجعه کنید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *