نمودار مقایسه ایی آرای نامزده های جوایز فناوری ایران منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۸۹

ایتا- دبیرخانه جوایز فناوری ایران(ایتا) نمودار مقایسه ایی آرای ۷۶ نامزد جوایز فناوری ایران(ایتا) که در رقابتی آنلاین رای هیات داوران و کاربران عمومی را طی مدت یک ماه بدست آورده اند منتشر کرد.

برای مشاهده جزییات کامل نمودار های مقایسه ایی آرای نامزده های جوایز فناوری ایران به بخش برندگان به نشانی http://ita.asreertebat.com/?page_id=920 مراجعه کنید.

داوری دومین دوره جوایز فناوری ایران برای اولین بار از ۱۰ بهمن ماه به صورت آنلاین آغاز شد . تمامی کاربران می توانستند با مراجعه به سایت www.itawards.ir  از طریق ثبت نام اینترنتی در داوری ایتا ۱۳۸۹ شرکت کنند این درحالی بود که دبیرخانه در این مدت نیز بیش از ۳۰۰ کارشناس ، مدیر ارشد و فعال صنفی و دانشگاهی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را به عنوان هیات داوران انتخاب و امکان رای دهی آنلاین را برای آنها فراهم آورده بود. بیش از ۴ هزار کاربر طی مدت یک ماه تا ۱۰ اسفند ماه در  داوری آنلاین ۱۰ ایتا شرکت کردند و به برترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات  در دو بخش اصلی و بخش پیشخوان رای دادند و از میان ۷۶ نامزد ایتا ۱۹ شرکت یا محصول را حایز دریافت تندیس ایتا دانستند.

بر اساس این گزارش برترین شرکت نرم افزاری و برترین تولید کننده فناوری اطلاعات و ارتباطات طبق آرای هیات داوران منتخب دبیرخانه جوایز فناوری ایران اتنخاب شده اند .

در شاخه های دیگر بخش اصلی و بخش پیشخوان برترین ها بر اساس مجموع آرای داوران عمومی و هیات داوران اعلام شده است.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *