کارفرمایان برای دریافت تسهیلات کرونایی به سامانه کارا مراجعه کنند

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

سامانه تسهیلات کرونا(کارا) راه اندازی شد.

تسنیم نوشت: امروز سامانه تسهیلات کرونا راه اندازی شد، کارفرمایانی که واجد شرایط هستند می توانند در بخش کرونای سامانه کارا درخواست خودرا برای دریافت تسهیلات حمایتی دولت ثبت کنند. ۱۳ کسب و کار مشمول دریافت تسهیلات دوره کرونا می شوند که اسامی آنها در کارا آمده است.

علاالدین ازوجی،مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و توسعه اشتغال وزارت کار، درباره جزئیات پرداخت تسهیلات به یک میلیون کسب و کار آسیب دیده از کرونا گفت:ترتیبی که برای این  تسهیلات اتخاذ شده است به این صورت است که ابتدا پیامک هایی از سوی وزارت کار برای کارفرمایانی که به شدت آسیب دیده اند ارسال می‌شود،بعد از ارسال پیامک که قید شده است کارفرمایان در صورت تمایل می‌توانند ثبت‌نام کنند. این امکان برای کارفرمایان فراهم می شود که  از چهارشنبه این هفته به تدریج در سامانه کارا در قسمت تسهیلات کرونا ثبت نام کنند.


امروز سامانه تسهیلات کرونا راه اندازی شد،ارسال پیامک توسط وزارت کار برای تسهیلات کرونا، شرط ثبت نام تسهیلات نیست و تنها جنبه اطلاع رسانی دارد، تمامی کارفرمایانی که واجد شرایط هستند می توانند  در بخش کرونای سامانه کارا درخواست خود را ثبت نمایند.

به زودی قسمت شکایات در سامانه فعال خواهد شد تا  اگر سیستم اجازه ثبت درخواست به فردی را نداد، اطلاعات خودشان را آنجا وارد کنند و رسیدگی شود.راهنمای ثبت نام متقاضی، شرایط و ضوابط و رسته فعالیت هایی که تسهیلات به ایشان تعلق می گیرد،در سامانه کارا و بخش تسهیلات کرونا درج شده است.

قسمت شکایات و اعتراض ها هم در حال راه اندازی هست،تعداد ۲۰ بانک و موسسه مالی ، برای دریافت تسهیلات در سامانه قابل انتخاب هستند.

وزارت کار , ویروس کرونا , تسهیلات تولید ,

وزارت کار , ویروس کرونا , تسهیلات تولید ,

۲۲۳۲۲۳

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *