کسب و کارهای اینترنتی در سامانه «تهران من» معرفی می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

با هدف حمایت از کسب و کارهای اینترنتی و تشویق شهروندان به دریافت خدمات غیرحضوری از این پس، بخشی از سامانه «تهران من» به عنوان سامانه جامع خدمات شهروندی به معرفی این کسب و کارها می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، در پی شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت فاصله‌‏گذاری اجتماعی، با هدف حفظ سلامت شهروندان و نیز تشویق آنان به دریافت سرویس‌های شهری به‌صورت آنلاین، این سازمان در اقدامی حمایتی بیش از ۷۰ فروشگاه‌ اینترنتی و کسب ‌و‌کار آنلاین داخلی را که مورد نیاز روزمره شهروندان است، از طریق درگاه «تهران من» به نشانی my.tehran.ir معرفی کرده و به این ترتیب شهروندان می‌توانند نسبت به دریافت خدمت مورد نظر خود از خانه اقدام نمایند.

شهروندان از این پس با مراجعه به قسمت «فروشگاه‌ها و خدمات آنلاین» در سامانه و اپلیکیشن تهران من ضمن آشنا شدن با انواع خدمات آنلاین موجود در پایتخت، می‌توانند برای ثبت سفارش و دریافت خدمات به صورت آنلاین به سایت‌های معرفی شده، متصل شوند.
در این قسمت از سامانه، بیش از ۷۰ فروشگاه اینترنتی و ارائه کنندگان انواع خدمات برخط در دسترس شهروندان قرار داده شده است. دسته بندی‌های تفکیک شده‌ای برای سهولت دستیابی به این خدمات ارائه شده است.
همچنین دسترسی به فروشگاه‌ها و خدمات در حوزه‌های تغذیه و مواد خوراکی، خدمات منزل، حمل و نقل و خودرو، سرگرمی و ورزش، لوازم الکترونیکی، خدمات کسب و پیشه، آموزشی، فرهنگی و هنری، خدمات پرداخت، لوازم کودک و نوزاد، آرایشی، بهداشتی و سلامت نیز امکان پذیر است و در هر دسته بندی، ارائه کنندگان ویژه آن خدمات برخط، معرفی شده و با کلیک بر روی هر گزینه مستقیما به سایت آنها وارد می‌شویم.
گفتنی است سامانه و اپلیکیشن تهران من به صورت مدام به‌روزرسانی شده و امکانات تازه‌ای در حوزه سرویس‌های برخط به شهروندان به‌ویژه در شرایط شیوع بیماری کرونا ارائه می‌کند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.