مرجع همایشهای داخلی و خارجی راه اندازی شد

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۰

وینا – سایت فراخوان  با تمرکز بر اطلاع رسانی در زمینه همایش ها ، کنفرانسها،سمینارها ی داخلی  و خارجی بدنبال  ایجاد یک سامانه کارآمد درکنار سایر پایگاههای اطلاع رسانی مرتبط با موضوع می‌باشد.  ایجاد یکدایرکتوری منحصر به فرد و به روز از فراخوانهای داخلی با قابلیت جستجوی پیشرفته وسرویسهای مرتبط با امور همایشها،می‌تواند پاسخگوی نیاز جامعه علمی کشور در زمینه‌های فوق باشد.

با توجه به روند رو به رشد ارائه مقالات در مجامع علمی و کنفرانس ها ی بین المللی خارج از کشور، مرجع پایگاههای همایشهای  خارجی  سایت فراخوان ،بصورتی منحصر به فرد آخرین اخبار همایشهای خارجی را به همراه ارسال خبرنامه کنفرانسها در اختیار علاقه مندان قرارمی‌دهد.

بخش مقالات و مطالب علمی  سایت می‌تواند پاسخگوی سوالات علاقمندان  در خصوص  راهنمای مقالات  و همایشهای علمی باشد(فراخوان از مطالب و مقالات ارسالی در این خصوص استقبال نموده و به نام منتشر خواهد نمود).

با ثبت نام در سایت میتوان  علاوه بر دریافت خبرنامه همایشها ،همایشهای سازمانی خود را نیز در کوتاه ترین زمان بصورت رایگان ثبت نمود. سایت بصورت خصوصی مدیریت میشود و به هیچ مجموعه ای وابسته نیست. وب سایت در پایگاه ساماندهی پایگاههای اینترنتی نیز به ثبت رسیده است.

برای مشاهده سایت به آدرس http://www.iranconferences.ir مراجعه کنید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *