معرفی وبسایت؛

رصد رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی با زلکا

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

زلکا پلتفرم پایش و رصد رسانه‌ها و شبکه‌ها اجتماعی است.

زلکا با کمک هوش مصنوعی و با قراردادن داده‌ها در کنار هم نشانه‌ها را شکل می‌دهد؛ با تحلیل این نشانه‌ها، نگاه جامعه و مشتریان را به سازمان‌ و موضوعات مختلف مشخص می‌کند و به این صورت نقشه‌ی راه برای رسیدن به اهداف استراتژی‌ سازمان با دقت بیشتری ترسیم می‌شود.

مشتریان گوناگونی از خدمات زلکا استفاده می‌کنند:


برندها

غالباً نتیجه‌ی تلاش‌ برای مدیریت تصویر برند در بلندمدت مشخص می‌شود و ارائه‌ی نتیجه‌ می‌تواند پیچیده باشد. راه‌حل‌های زلکا نتایج تلاش‌های تیم‌های برندهای گوناگون را نمایان می‌کند.

روابط عمومی

رصد و تحلیل لحظه‌ای حجم زیادی از مطالب در رسانه‌ها و یا کنترل بهنگام بحران‌های رسانه‌ای می‌تواند دغدغه‌ی اصلی بخش روابط عمومی باشد. زلکا راه‌کارهای مناسبی برای رفع این نوع دغدغه‌‌‌ها ارائه می‌دهد.

رسانه‌ها

رسانه‌ها می‌توانند بوسیله زلکا میزان اثرگذاری و واکنش‌ مخاطبین و دیگر رسانه‌ها را در مورد مطالب تولیدی خود اندازه‌گیری کنند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *