زلکا پلتفرم پایش و رصد رسانهها و شبکهها اجتماعی است.
زلکا با کمک هوش مصنوعی و با قراردادن دادهها در کنار هم نشانهها را شکل میدهد؛ با تحلیل این نشانهها، نگاه جامعه و مشتریان را به سازمان و موضوعات مختلف مشخص میکند و به این صورت نقشهی راه برای رسیدن به اهداف استراتژی سازمان با دقت بیشتری ترسیم میشود.
مشتریان گوناگونی از خدمات زلکا استفاده میکنند:
برندها
غالباً نتیجهی تلاش برای مدیریت تصویر برند در بلندمدت مشخص میشود و ارائهی نتیجه میتواند پیچیده باشد. راهحلهای زلکا نتایج تلاشهای تیمهای برندهای گوناگون را نمایان میکند.
روابط عمومی
رصد و تحلیل لحظهای حجم زیادی از مطالب در رسانهها و یا کنترل بهنگام بحرانهای رسانهای میتواند دغدغهی اصلی بخش روابط عمومی باشد. زلکا راهکارهای مناسبی برای رفع این نوع دغدغهها ارائه میدهد.
رسانهها
رسانهها میتوانند بوسیله زلکا میزان اثرگذاری و واکنش مخاطبین و دیگر رسانهها را در مورد مطالب تولیدی خود اندازهگیری کنند.