تیم بررسی شکایتهای اخیر کاربران از کم فروشی اینترنت تشکیل شد
در پی اعتراض کاربران به تخلف اپراتورها در عدم تطبیق سرعت فروخته شده و حجم خریداری شده اینترنت مشترکان، تیم ویژه بررسی شکایت در رگولاتوری تشکیل شد.
به گزارش وبنا به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، پیمان قره داغی مدیرکل حفاظت از حقوق مصرفکننده در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: شکایتهای اخیر مردمی از تخلف اپراتورهای ارتباطی در سامانه ۱۹۵ در اسرع وقت پیگیری میشود.
وی اضافه کرد: شکایتهای اخیر مربوط به تخلف اپراتورها درباره ارائه نشدن کامل خدمات خریداری شده که در سامانه ثبت و پاسخگوئی به شکایات ۱۹۵ درج شدهاند با دقت بررسی و در کمترین زمان پاسخ داده میشود.
مدیرکل حفاظت از حقوق مصرفکننده در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اشاره به تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر حفظ حقوق مشترکان به عنوان مهمترین اولویت رگولاتوری افزود: با توجه به شکایتهای دریافتی، یک تیم ویژه برای بررسی موضوع در رگولاتوری تشکیل شده است.
وی گفت: از مشترکین درخواست میکنیم در صورت مشاهده عدم تطبیق سرعت فروخته شده و سرعت دریافتی، حجم خریداری شده و حجم دریافتی و همچنین رعایت نکردن تعرفههای ترجیحی برای سایتهای داخلی و پیامرسانهای بومی از سوی اپراتورها، موضوع را به طور سریع در سامانه ثبت و پاسخگوئی به شکایات با آدرس https://۱۹۵.cra.ir ثبت کنند.
قره داغی افزود: همچنین مشترکان علاوه بر مراجعه به این سامانه میتوانند برای اعلام شکایت خود با شماره ۱۹۵ تماس بگیرند.