سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد؛

تشکیل یک تیم در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای بررسی شکایت‌های اخیر کاربران از کم فروشی اینترنت

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹

تیم بررسی شکایت‌های اخیر کاربران از کم فروشی اینترنت تشکیل شد
در پی اعتراض کاربران به تخلف اپراتورها در عدم تطبیق سرعت فروخته شده و حجم خریداری شده اینترنت مشترکان، تیم ویژه بررسی شکایت در رگولاتوری تشکیل شد.

به گزارش وبنا به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، پیمان قره داغی مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: شکایت‌های اخیر مردمی از تخلف اپراتورهای ارتباطی در سامانه ۱۹۵ در اسرع وقت پیگیری می‌شود.

وی اضافه کرد: شکایت‌های اخیر مربوط به تخلف اپراتورها درباره ارائه نشدن کامل خدمات خریداری شده که در سامانه ثبت و پاسخگوئی به شکایات ۱۹۵ درج شده‌اند با دقت بررسی و در کمترین زمان پاسخ داده می‌شود.


مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اشاره به تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر حفظ حقوق مشترکان به عنوان مهمترین اولویت رگولاتوری افزود: با توجه به شکایت‌های دریافتی، یک تیم ویژه برای بررسی موضوع در رگولاتوری تشکیل شده است.

وی گفت: از مشترکین درخواست می‌کنیم در صورت مشاهده عدم تطبیق سرعت فروخته شده و سرعت دریافتی، حجم خریداری شده و حجم دریافتی و همچنین رعایت نکردن تعرفه‌های ترجیحی برای سایت‌های داخلی و پیام‌رسانهای بومی از سوی اپراتورها، موضوع را به طور سریع در سامانه ثبت و پاسخگوئی به شکایات با آدرس https://۱۹۵.cra.ir ثبت کنند.

قره داغی افزود: همچنین مشترکان علاوه بر مراجعه به این سامانه می‌توانند برای اعلام شکایت خود با شماره ۱۹۵ تماس بگیرند.

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *