تجربه یک خرید متفات در سوپر حراج

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۰

وب سایت سوپر حراج راه اندازی شد. سوپر حراج یک فروشگاه بزرگ اینترنتی است که قابلیت فروش اعتباری و پس انداز برای خرید تا ۲ ماه آینده را برای کاربرانی که در مزایده ها شرکت می کنند فراهم می کند. کاربران در ازای خرید اعتبار از فروشگاه و یا بعبارتی پس انداز برای خرید در آینده، بسته به میزان پس انداز، اعتبار برای شرکت در مزایده های بسیار ویژه سوپرحراج دریافت می کنند. در این مزایده ها، سوپر حراج در هر روز کالا یا کالا هایی که عمدتا برند های معروف و یا کالاهای جذابی هستند را با ۷۵ تا ۸۰ درصد تخفیف در سایت عرضه می کند. کاربران فروشگاه با هر بار پیشنهاد برای دریافت کالا یک اعتبار از دست می دهند (پس انداز در سایت محفوظ است). با هر بار پیشنهاد تنها ۱۰ تومان به قیمت مزایده اضافه می شود. در پایان، کسی که آخرین پیشنهاد را برای کالا داده است برنده مزایده می گردد. برنده مزایده، اعتبار مصرف کرده از پس انداز خود را از دست می دهد ولی در قبال آن، کالا را با تخفیف استثنایی دریافت می کند. سایر کاربرانی که در مزایده موفق نبوده اند، همچنان از پس انداز خود برای خرید از فروشگاه تا دو ماه آینده می توانند استفاده کنند.

شما به مقدار اعتباری که دارید می‌‌توانید در مزایده‌ها شرکت کرده و پیشنهاد دهید. هربار که شما پیشنهاد می‌دهید مبلغ ۱۰ تومان به قیمت مزایده اضافه خواهد شد. هر مزایده دارای زمان شروع و پایان مربوط به خود است که توسط تایمر مشخص میشود. وقتی‌ تایمر مزایده به صفر برسد مزایده پایان یافته و آخرین پیشنهاد دهنده به عنوان برنده نهایی معرفی‌ می‌‌شود. برنده نهایی با پرداخت مبلغ پایان مزایده کالا را خریداری کرده و درب منزل دریافت می‌کند.

اگر از زمان مزایده کمتراز ۲۰ یا ۳۰ ثانیه باقی‌ مانده باشد، با دادن هر پیشنهاد توسط شرکت کنندگان، تایمر مزایده دوباره از ۲۰ یا ۳۰ ثانیه شروع خواهد شد تا زمان کافی‌ برای شرکت سایرین فراهم شود.

کاربری که اعتبار خود را هوشمندانه و در لحظات پایانی مزایده مصرف می کند، می تواند برنده مزایده باشد و یک خرید هوشمندانه و مفرح انجام دهد.

برای مشاهده این وب سایت  به آدرس www.superharaj.com بروید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *