دانش‌بنیان‌ها تا ۲۰۰درصد از امتیاز اضافه‌پخش آگهی در رسانه ملی برخوردار می‌شوند

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹

امتیاز اضافه پخش آگهی در صدا و سیما یکی از اقلام خدماتی فراهم شده توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است. بر این اساس محصولات دانش بنیان می ‌توانند تا ۲۰۰ درصد از امتیاز اضافه پخش آگهی در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برخوردار شوند.

 به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، معرفی محصولات در صدا و سیما می‌تواند فرصتی کم نظیر برای شرکت‌های دانش بنیان فراهم کند تا محصولات فناورانه خود را به جامعه مصرف مورد نظرشان عرضه کنند.

بر اساس تفاهم صورت گرفته این امکان فراهم شده است تا این گونه محصولات دانش بنیان در صورت معرفی از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بتوانند از امتیاز اضافه پخش برخوردار شوند.


افزایش تولید محصولات دانش بنیان و رشد تصاعدی نیاز جامعه مصرفی به این محصولات، فرصتی کم نظیر فراهم کرده است تا شرکت‌های دانش بنیان با استفاده از این  خدمت بتوانند، شاهد جهش در بازاریابی و توسعه بازار محصولات دانش بنیان خود باشند.

شرکت‌های دانش بنیان متقاضی، باید درخواست خود را طی نامه‌ای به دبیرخانه کارگروه ارزیابی و تایید صلاحیت شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری جمهور ارسال کنند.
این درخواست باید شامل کالاها و خدمات دانش بنیانی باشد که  که قبلا به تایید این کارگروه رسیده باشد.

معاونت علمی و فناوری پس از انجام بررسی‌های لازم، شرکت‌ها و محصولات دانش بنیان مورد نظر را طی یک نامه­‌، به اداره کل بازرگانی صدا و سیما معرفی می‌کند. سایر اقدامات طبق روال موجود در صداوسیما توسط شرکت‌ها دنبال می شود. سقف امتیاز اضافه پخش می‌تواند تا ۲۰۰ درصد افزایش یابد.

معرفی محصولات دانش بنیان از تریبون پر مخاطب صدا و سیما می‌تواند، روشی موثر و کار آمد برای چرخش الگوریتم مصرف در جامعه به سمت محصولات فناورانه و دانش بنیان باشد. با رشد بسیاری از شرکت‌های دانش بنیان این توان و ظرفیت در بسیاری از آنها ایجاد شده است تا محصولات خود را به طیف وسیع‌تری از مخاطبین عرضه کنند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *