مدیر عامل زرین‌پال از جذب نیرو برای ارائه خدمات جدید خبر می‌دهد؛

شرایط بهتر شود تیم زرین‌پال ۲ برابر می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

زرین‌پال به دنبال جذب نیروی جدید است.

در شرایطی که کرونا آه از نهاد بخش اعظم کسب‌وکارهای آنلاین بلند کرده است، مدیرعامل پردخت‌یار زرین‌پال از جذب ۱۵ نیروی جدید تا تابستان ۹۹ خبر می‌دهد.

مصطفی امیری این افزایش نیرو را در راستای چشم‌انداز زرین‌پال در سال ۹۹ برای اضافه کردن سرویس‌های جدید می‌داند.


مدیرعامل زرین‌پال در رابطه با سرویس‌هایی که در سال ۹۹ به این پرداخت‌یار اضافه خواهد شد به وبنا می‌گوید: «پرداخت در محل از جمله خدماتی است که می‌خواهیم در سال ۹۹ به ارائه آن بپردازیم. از سوی دیگر قصد داریم زرین پال را که تاکنون به کسب‌وکارها خدمات می‌داده وارد بازار پرداخت‌های خرد کنیم. به این ترتیب در سال ۹۹ وارد بازار B2C خواهیم شد.»

او در ادامه با بیان اینکه از نظر ما در حوزه کیف پول الکترونیکی آن طور که باید فعالیت نشده است به خبرنگار وبنا می‌گوید: «کیف پول‌های الکترونیکی جا زیادی برای کار دارند و در سال ۹۹ تمرکز بیشتری در این حوزه خواهیم داشت.»

مدیرعامل زرین‌پال ایجاد خدمات یاد شده را مستلزم جذب نیروی جدید می‌داند و از این رو از استخدام ۱۵ نیروی جدید در بخش‌های مختلف زرین‌پال تا تابستان ۹۹ خبر می‌دهد.

امیری از قصد برای ۲ برابر کردن تیم زرین‌پال صحبت به میان می‌آورد و می‌گوید: «اگر شرایط بهتر شود و تغییرات خوبی ایجاد شود قصد داریم تعداد نیروهای زرین‌پال را از ۵۲ نیروی فعلی به ۱۰۰ نیرو در پایان سال ۹۹ برسانیم.»

برای مشاهده فرصت‌های شغلی جدید در زرین‌پال اینجا کلیک کنید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *