آغاز جلسات نیمه‌حضوری دفاع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی از اردیبهشت 99؛

دانشجویان دانشگاه آزاد به طور حضوری و اساتید به طور آنلاین در جلسات دفاع حاضر می‌شوند

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹

در پی شیوع کرونا دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در تمامی واحدها از ابتدای اردیبهشت می‌توانند به طور نیمه حضوری از پایان‌نامه‌های خود دفاع کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با شبکه خبر در این رابطه گفت: «از اول اردیبهشت ۹۹ دفاع از پایان‌نامه‌ها به طور نیمه‌حضوری آغاز می‌شود. دانشجویان هر شهر در واحد دانشگاه آزاد اسلامی در آن شهر حضور پیدا می‌کنند. در هر واحد سالنی در نظر گرفته شده که دانشجو بتواند در آنجا به طور حضوری و اساتید به طور مجازی حضور داشته باشند.»

محمد مهدی طهرانچی ادامه داد: «دانشجو به طور حضوری در دفاع از پایان‌نامه خود صحبت می‌کند و اساتید به طور آنلاین به صحبت‌های او گوش خواهند داد.»


به گفته طهرانچی فرآیند دفاع نیمه‌حضوری از پایان‌نامه‌ها بر بستر سامانه دان صورت خواهد گرفت. دان سامانه آموزش غیرحضوری برخط دانشگاه آزاد اسلامی است که ۲۴ اسفند ۹۸ به در یک ویدئو کنفرانس رونمایی شد.

سامانه «دان» (برگرفته از واژه دانایی) به همت ستاد مرکزی آموزش غیر حضوری دانشگاه آزاد اسلامی طراحی و اجرا شده است و این امکان را برای تمامی دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی فراهم می‌کند تا بتوانند با استفاده از تلفن همراه هوشمند یا رایانه، به صورت آنلاین از خدمات آموزشی دانشگاه استفاده کنند.

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *