با حمایت شرکت نانو الوند انجام شد

استقرار ناوگان ویژه کادر درمان تپسی در بیمارستان‌ها

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹

ناوگان ویژه کادر درمان تپسی در چهار بیمارستان محل بستری بیماران مبتلا به کووید ۱۹ مستقر شد. این اقدام تپسی با همراهی شرکت نانو الوند و به منظور تسهیل در به جابه‌جایی پزشکان و پرستارانی که این روزها در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند صورت گرفته است.
با اجرای این طرح، از امروز (۳۰ فروردین ماه) به مدت ده روز، خودروهای ویژه تپسی که به صورت مستمر ضدعفونی می‌شوند و فضای مسافر و راننده آنها جداسازی شده است، در بیمارستان‌های طالقانی، امام خمینی، شهدای تجریش و مسیح دانشوری مستقر می‌شوند تا به صورت رایگان، به کادر درمان این بیمارستان‌ها خدمت‌رسانی کنند.
همچنین سفیرانی که در ناوگان اختصاصی کادر درمان فعالیت می‌کنند، علاوه بر ضدعفونی مستمر فضای خودرو و رعایت کلیه نکات بهداشتی و ایمنی، تحت پوشش ویژه بیمه سامان قرار خواهند گرفت.
تپسی پیش از این نیز با شروع همه گیری ویروس کرونا، اقداماتی پیشگیرانه صورت داده بود. از جمله این اقدامات می‌توان به آموزش نکات ایمنی و بهداشتی به رانندگان، ارائه اقلام ضدعفونی کننده و محافظتی به خودروها و اختصاص خط تماس ویژه دریافت خدمات مشاوره بهداشتی و پزشکی برای سفیران اشاره کرد.
از دیگر اقدامات تپسی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، می‌توان به راه‌اندازی سرویس «همیار تپسی» اشاره کرد. شهروندان از طریق این سرویس می‌توانند از فروشگاه دلخواه خود خرید کرده یا بسته‌های خود را ارسال کنند.
سرویس ویژه درخواست خودروهای ضدعفونی شده و اختصاصی نیز اقدام دیگری است که تپسی به زودی برای جلوگیری از شیوع کرونا ارائه خواهد کرد.. سفیران اختصاص یافته به ارائه این سرویس، علاوه بر ضدعفونی مستمر خودروها، تست غربالگری کرونا انجام می‌دهند و به منظور حفظ فاصله اجتماعی، در خودروهای آنها، حایلی بین راننده و مسافران نصب می‌شود.


درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *