سایت کارگاه در راه تعطیلی

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۸۵

وبنا – سایت کارگاه که یک سایت هنری و از سایت های قدیمی در این زمینه است در راه تعطیلی قرار گرفته است. در ادامه اطلاعیه کامل مدیر سایت کارگاه را مطالعه کنید.
متن کامل اطلاعیه سایت کارگاه – استقبال روزافزون ِ هنرمندان و ارسال نمونه آثار برای ایجاد گالری و نیز ارسال مطالب و اخبار برای انتشار در بخش فارسی سایت http://persian.kargah.com که عمدتا از طریق ای میل انجام می‌شود ایجاب می‌کند تا تیمی برای انجام امور اجرایی مانند رسیدگی به ای‌میل‌های ارسالی ، ایجاد گالری‌ها ، انتشار اخبار، لینکدِهی به مطالب و اخبار ِ دیگر سایت‌ها و … و تیم دیگری برای امور تخصصی مانند بررسی و انتخاب نمونه آثار و مقالات ارسالی ، مشارکت فعال و منسجم داشته باشند.
اگر چه طی چند سال گذشته و خصوصا ۲ سال اخیر کارگاه از کمک ، هم‌فکری و مساعدت بی‌دریغ هنرمندان و دوستانی چون خانم‌ها و آقایان : فرزاد ادیبی، میترا صمدی،اسماعیل عباسی، مهدی صادقی،سیاوش روشندل، رضا هدایت، علی هاشمی شهرکی ، فرزانه کوچک‌خانی ، کیانوش رمضانی و دیگر دوستان در زمینه‌های مختلف از جمله انتخاب آثار ارسالی و یا معرفی آثاری دیگر برای ایجاد گالری ، ارسال مقالات تالیفی و یا ترجمه شده و دیگر موارد برخوردار بوده و هست اما این انتظار که ایشان ، وقت بیشتری را صرف همکاری با کارگاه کنند ، انتظار به‌جایی نیست.
در حال حاضر همه امور اجرایی سایت شامل بررسی ای میل‌ها به روز رسانی‌ها در بخش فارسی، لینکده‌های «عکاسی » و « فرهنگ و هنر در دیگر سایت‌ها» و نیز ایجاد گالری‌ها را شخصا انجام می‌دهم . انجام این امور به شکل معمول به حداقل ۲ نیروی تمام وقت نیاز دارد و به دلیل همین نبود نیروست اگر ای‌میلی بی پاسخ می‌ماند ، به مورد مهمی لینک داده نمی‌شود، گالری‌ها و مطالب جدید با تاخیر بر روی سایت قرار می‌گیرند یا حتی بعضی از آن‌ها در میان حجم زیاد کارها فراموش می‌شوند.
بررسی و انتخاب آن دسته از آثاری که در حیطه شناخت و فعالیت من است را هم به امور اجرایی فوق اضافه کنید.
نتیجه آن که زمان کم می‌آورم و دیگر امور مهم تحت‌الشعاع وقتی که برای سایت می‌گذارم قرار می‌گیرند. به عنوان مثال مدت‌هاست نتوانسته‌ام آن‌گونه که باید به رشته‌ای از رشته‌های تجسمی که در آن فعالیت می‌کنم بپردازم.
موارد فوق و دیگر موارد ، لزوم بازنگری در نحوه اداره سایت و ادامه فعالیت آن را ضروری می‌سازد.
تصمیم گیری و سپس اعلام این موضوع ( که باید زودتر انجام می‌شد) دشوار بود با این‌همه با در نظر گرفتن جوانب مختلف و انجام پاره‌ای مشورت‌ها به این نتیجه رسیدم که لازم است برای چند ماه به روزرسانی سایت متوقف شود.
این مدت، فراغت فکری لازم جهت برنامه‌ریزی و اتخاذ تصمیم برای ادامه فعالیت سایت را فراهم می‌آورد.
از دوستانی که به هر شکل به کارگاه کمک رسانده‌اند سپاسگزارم و اگر اسمشان در این نوشته از قلم افتاده پوزش می‌خواهم.
با احترام
مدیر سایت کارگاه
یازدهم بهمن ماه هشتاد و پنج

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *