اخطار! کاربران بلاگفا مراقب ایمیلهای جعلی باشند

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۸۵

وبنا – سایت بلاگفا به دنبال انتشار ایمیلهای جعلی اطلاعیه منتشر کرده و در این خصوص به کاربران خود هشدار داده است. در ادامه متن کامل این اخطاریه را مشاهده می کنید.

بلاگفا : اگر چه تاکنون چندین بار به کاربران سایت هشدار داده شده است که در برخورد با ایمیلهای جعلی و در ارتباط با سایت بلاگفا و یا وبلاگ خویش دریافت میکنند دقت کنند اما وظیفه خویش میدانیم که در شرایطی که مجددا شاهد مواردی از ارسال اینگونه ایمیلها برای برخی کاربران سایت بوده ایم نسبت به این مسئله هشدار لازم را بدهیم.

۱.کاربران سایت دقت کنند که تیم مدیریت به هیج عنوان نیازی به دانستن کلمه عبور شما ندارد . بنابراین هر ایمیلی که از شما خواسته است که مثلا به دلیل تغییرات در سایت یا جلوگیری از مسدود شدن وبلاگ کلمه عبور خود را در فرم یا صفحه ای وارد کنید از طرف تیم بلاگفا نیامده است و جعلی است. همچنین توجه داشته باشید که نام کاربری و کلمه عبور خود را فقط در سایت اصلی بلاگفا وارد کنید و بنابراین به آدرس سایت در نوار آدرس مرورگر (Address Bar) دقت کنید تا دقیقا در آدرس اصلی سایت بلاگفا کلمه عبور خود را وارد کنید.

۲.نرم افزارهایی وجود دارند که امکان ارسال ایمیل جعلی را با عناوین و آدرسهای دیگر سایتها فراهم میکنند. بنابراین توجه کنید که حتی اگر ایمیلی از طرف آدرس پست الکترونیک مدیران سایت آمده است با ارسال مجدد آن به مدیران سایت از صحت آن مطلع شوید. توجه کنید که تاکنون سایت بلاگفا ایمیلی را بصورت گروهی و یکطرفه برای کاربران خود ارسال نکرده است و تنها در پاسخ به ایمیهای کاربران پاسخ لازم ارسال میگردد. هرگونه اطلاعیه،خبر تغییرات و یا امکانات جدید تنها در بخش اخبار سایت بلاگفا منتشر میشود.

۳.از دانلود نرم افزار یا برنامه خاصی مربوط به سایت بلاگفا خارج از آدرس اصلی سایت پرهیز کنید. مواردی مشاهده شده است که برخی از افراد با سوء نیت نرم افزارهایی برای جاسوسی یا هک سیستم کاربران سایت تهیه میکنند و سپس با ارسال ایمیل به کاربران آنرا امکان جدید سایت بلاگفا میخوانند. همچنین بهتر است در هنگام دانلود نرم افزار یا برنامه ای خاص آنرا از سایتهای معتبر دانلود کنید و همواره در دانلود فایل هایی با پسوند فایلهای اجرایی مانند (Exe) دقت کنید.

۴.مدیران سایت بلاگفا به هیچ عنوان اخطار یا خبر تغییرات سایت را در بخش نظرات وبلاگها قرار نمیدهند و بنابراین هرگونه درخواستی که با عنوان مدیریت سایت یا عناوین مشابه در بخش نظرات وبلاگها قید شده است از طرف بلاگفا نیست.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *