حمایت مالی اسنپ از رانندگانش در شرایط کرونا؛

وام ۲ میلیون تومانی اسنپ به ۵۰۰۰ راننده این سامانه هوشمند جابه‌جایی

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹

سامانه هوشمند حمل‌ونقل اسنپ برای حمایت از رانندگانش وام قرض‌الحسنه پرداخت می‌کند. پس از شیوع ویروس کرونا و کاهش رفت‌وآمدهای شهری، تاکسی‌های اینترنتی یکی از کسب‌وکارهایی بودند که با رکود اقتصادی مواجه شدند. از همین رو شرکت اسنپ در نظر دارد به ۵هزار نفر از رانندگانی که پیش از شیوع کرونا به طور تمام‌وقت در این سامانه فعال بودند وام ۲۰میلیون ریالی با بهره صفر درصد اعطا کند.

ژوبین علاقبند، مدیرعامل اسنپ، درباره هدف از تخصیص این وام حمایتی می‌گوید: «بدون شک پرهیز از رفت‌وآمدهای غیرضروری یکی از اصلی‌ترین راهکارهای مقابله با شیوع ویروس کروناست و به همین دلیل تصمیم گرفتیم از رانندگان فعال خود که این روزها معیشتشان به واسطه فعالیت کمتر آسیب دیده است حمایت کنیم.»

وام ۵۰میلیون ریالی اسنپ برای حمایت از رانندگان مبتلا به کرونا


مدیرعامل اسنپ تخصیص وام قرض‌الحسنه را قدم اول این سامانه در حمایت از همراهان همیشگی‌اش می‌داند و عنوان می‌کند که به زودی جزئیات طرح حمایتی در قالب وام ۵۰میلیون ریالی ویژه رانندگانی که در مسیر خدمت‌رسانی خود به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند نیز اعلام می‌شود. این طرح به نحوی خواهد بود که افراد بتوانند بدون دغدغه مالی دوران نقاهت خود را سپری و هزینه‌های جاری‌شان را در دوران قرنطینه تامین کنند. رانندگان اسنپ می‌توانند از طریق باشگاه رانندگان اسنپ جزئیات این دو وام را پیگیری کنند.

 

جزئیات وام قرض‌الحسنه ویژه رانندگان فعال اسنپ

آن‌طور که روابط عمومی اسنپ می‌گوید: وام ۲۰میلیون ریالی این سامانه برای حمایت از رانندگان فعالش با اقساط ۱۰ ماهه خواهد بود. اسنپ برای تسهیل دریافت این وام شرایط ویژه‌ای در نظر گرفته و متقاضیان بدون نیاز به ضامن می‌توانند وام خود را دریافت کنند.

ملاک انتخاب افراد برای دریافت این وام میزان فعالیت آنها در ۶ماه گذشته خواهد بود و ۵هزار نفر واجدین شرایط از بین رانندگان فعال ناوگان اسنپ انتخاب می‌شوند. همچنین اسنپ در نظر دارد به منظور به حداقل‌ رساندن رفت‌وآمدها برای اخذ این وام سازوکار ویژه‌ای در نظر بگیرد که جزئیات آن از طریق باشگاه رانندگان اسنپ اطلاع‌رسانی می‌شود.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *