آمار فروش آنلاین فیلم خروج در فیلیمو و نماوا اعلام شد: ۳۳ هزار و ۹۹۵ بلیط فروش رفته در ۲۴‌ ساعت

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹

پس از گذشت ۲۴ ساعت از اکران آنلاین فیلم “خروج” که برای اولین بار پیش از نمایش عمومی در سینما در پلتفرم‌های وی‌اودی فیلیمو و نماوا عرضه می‌شود، فیلیمو و نماوا در گزارشی مشترک از نخستین آمار فروش بلیط این فیلم خبر دادند.
.
طبق این گزارش و با مجموع آمار هر دو سرویس فیلیمو و نماوا، ۳۳ هزار و ۹۹۵ بلیط در ۲۴ ساعت ابتدایی اکران آنلاین “خروج” به فروش رفته است که درآمدی بیش از ۴۰۷ میلیون تومان را برای این اکران آنلاین به همراه داشته است. از طرفی طبق معیارهای سنجش تعداد تماشاگر در شبکه نمایش خانگی یعنی در نظر گرفتن حداقل ۲/۵ تماشاگر به ازای یک بلیط، دسترسی ۶ ساعته به محتوا و امکان تماشای خانوادگی، مجموع تعداد تماشاگران فیلم خروج در دو سرویس وی‌او‌دی فیلیمو و نماوا را می‌توان حداقل ۸۵ هزار نفر برآورد کرد. لازم به ذکر است این آمار تنها با گذشت ۲۴ ساعت از آغاز بلیط فروشی سینمای آنلاین خروج در فیلیمو و نماوا به ثبت رسیده و با توجه به ادامه‌دار بودن سینمای آنلاین، در روزهای آینده شاهد افزایش تعداد تماشاگران فیلم خروج خواهیم بود.
.
خروج تازه‌ترین ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا با بازی فرامرز قریبیان است که اولین نمایش آن در جشنواره فیلم فجر ۹۸ اتفاق افتاد و بنا به تصمیم سازندگان، با توجه به تعطیلی سینماها ناشی از بحران کرونا به اکران اینترنتی در فیلیمو و نماوا رسید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *