دودردو فقط روی فید منتشر میشود

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۸۶

وبنا – مدیریت سایت دودردو در خصوص فعالیت این سایت توضیحات لازم را منتشر کردند.
مدیر سایت دودردو در وبلاگ خود می نویسد:”اکنون دودردو کاملا روی گوگل ریدر مستقر شده و برای کاربران کمی فنی‌کار اصلا نیازی به صفحات اچتمل برای نشان دادن مجدد فیدهای جمع آوری شده نیست. و اگر هدف ما فقط اطلاع رسانی باشد (و نه جذب هیت و آگهی) مسلما اشتباه است که برای نشان دادن این مطالب هزینه مجددی بکنیم.” وی در ادامه اضافه کرد “دودردو کار معمولش و اضافه کردن وبلاگها را ادامه خواهد داد.”
در ادامه متن کامل توضیحات مدیر سایت دودردو منتشر خواهد شده است.

robo.wordpress.com : از پاییز گذشته که شرکت معظم و محترم (و دوستان گرامی‌ام) در پرشین تولز اسپانسری دودردو را گذاشتند به عهده خودم. مشکلات مالی به مشکلات فنی‌ای که وجود داشت اضافه شد.
و از اونجا که استقلال مالی یک سیستم سنگ بنای استقلال فکری آن است. هرگز به فکر تهیه اسپانسر دیگری نیافتادیم.
زمستان ۸۵ بالاخره کار به تسلیم کشیده‌بود و میبایست دودردو رو متوقف میکردم ولی راه حل جدید استفاده از گوگل و شوق و اشتیاق آن باعث شد که حواسم از امور مالیه بالکل پرت شود. آگهیهای یکی دوماهه هم گرفتیم و سر پا ماندیم.
اما زندگی شخصی من هم با وام و اقساط میچرخد و از این ماه هم برای خریدن یک وانت پیکان وام جدیدی به قبلی‌ها اضافه میشود و هرجور که حساب میکنم در چند ماه آینده نمیتوانم هزینه سرور را بدهم. آگهیها هم یا پیدا نمیشوند یا من عرضه‌اش رو ندارم. یا دیر پرداخت میشوند و نمیشود روش حساب کرد.
یک مساله دیگر هم وجود دارد. اکنون دودردو کاملا روی گوگل ریدر مستقر شده و برای کاربران کمی فنی‌کار اصلا نیازی به صفحات اچتمل برای نشان دادن مجدد فیدهای جمع آوری شده نیست. و اگر هدف ما فقط اطلاع رسانی باشد (و نه جذب هیت و آگهی) مسلما اشتباه است که برای نشان دادن این مطالب هزینه مجددی بکنیم.

و فکر میکنم دودردو یکی از اولین سایتهای جهان باشد که فقط روی فید عرضه میشود.

فعلا در روزهای آینده دودردو برای خواص عرضه میشود. امیدوارم دوستان دیگر هم از این قضیه نرنجند و سعی کنند با فید و فیدخوانی بیشتر آشنا بشوند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *