خدمت جدید تپسی برای کمک به در خانه ماندن شهروندان؛

«همیار»؛ سرویس جدید تپسی برای خرید و انتقال کالا

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹

همزمان با شیوع ویروس کرونا، تپسی خدمت جدیدی ارائه کرده است که به شهروندان کمک می‌کند به جای اینکه برای خرید یا انتقال بسته‌های خود از خانه خارج شوند، از سرویس همیار تپسی استفاده کنند و برای حفظ سلامتی‌شان در خانه بمانند.
این سرویس از فردا از طریق اپلیکیشن تپسی در دسترس است و شهروندان می‌توانند همانند درخواست خودرو، پس از انتخاب گزینه «درخواست همیار تپسی» با مشخص کردن مبدا خرید و مقصد خود (خانه)، لیست خریدشان را در اختیار سفیر تپسی قرار دهند تا به جای آنها خرید کرده و کالاهای خریداری شده را به آنها تحویل دهد.
همچنین در صورتی که شهروندان نیاز به حمل بسته یا کالایی از جایی به جای دیگر دارند می‎توانند از سرویس همیار تپسی استفاده کنند تا مجبور نباشند از خانه بیرون بیایند.
سرویس «همیار تپسی» در مرحله نخست به صورت آزمایشی در تهران راه‌اندازی می شود و به زودی در تعداد دیگری از شهرها هم در دسترس شهروندان قرار می‌گیرد.
این اقدام علاوه بر کمک به رعایت توصیه‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، به افزایش درآمد سفیران تپسی در شرایطی که به دلیل کاهش ترددهای شهری، بخشی از درآمد خود را از دست داده‌ و با مشکلات مالی روبه‌رو شده‌اند نیز کمک می‌کند.
تپسی با شروع بیماری کوید ۱۹، اقدام به افزایش سطح ایمنی و اصول بهداشتی خدمات سفر خود کرد و علاوه بر اطلاع‌رسانی و ارائه نکات بهداشتی به سفیران، بسته‌های حاوی مواد ضدعفونی کننده نیز در اختیار آنها قرار داد تا اطمینان خاطر بیشتری برای کاربران خود ایجاد کند. علاوه بر این با اختصاص یک خط تماس ویژه، امکان مشاوره و دریافت نکات بهداشتی و سلامتی برای سفیران خود فراهم کرده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه اینجا کلیک کنید.


درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *