سایت زوم نیوز دچار اختلال می شود

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۸۸

وبنا – پایگاه اطلاع رسانی زوم به منظور به روز رسانی و ایجاد زمینه فعالیت برای کاربران خود به مدت کوتاهی دچار اختلال خواهد شد. بر اساس این گزارش به منظور افزودن قابلیت های جدید و رفع نواقص فعلی، پایگاه اطلاع رسانی زوم نیوز از ابتدای خرداد ماه ممکن است دچار اختلالاتی از قیبل آپ نشدن، اشکال ارتباطی و غیره شود.


مدیر پایگاه اطلاع رسانی زوم با اعلام این خبر گفت: طی چند ماه فعالیت متوجه شدیم که می توان زمینه های بهتری برای بهره مندی عکاسان مطبوعات از فضای سایبر را فراهم کنیم. وی تصریح کرد: این نکته به این معنا است که همکاری بینابین میان عکاسان می تواند ضامن ارتقاء توانایی ها و فعالیت هایشان خواهد بود. زوم نیز با توجه به این نکته فعالیت خود را آغاز کرده و برای تحقق این هدف باید امکانات بیشتری را به خدمت بگیرد.


محمد توکلی در ادامه افزود: با این منظور زوم طی چند هفته آینده دچار تغییر و تحول قابل توجه خواهد شد و بدیهی است که این تغییرات اختلالاتی را در به روز رسانی سایت به وجود آورد. وی اظهار امیدواری کرد که پس از این تغییرات، کاربران می توانند عضو سایت شده و از امکانات قابل قبولی برای فعالیت هایشان بهره مند شوند. توکلی در پایان اظهار داشت: بی تردید برای بهینه شدن سایت، به نظرات کاربران و همکاران عکاس در مطبوعات توجه خواهد شد. بنابراین کاربران محترم می توانند نظرات خود را به آدرس Info@zoomnews.ir ارسال کنند تا بتوانیم پایگاهی جامع برای فعالیت کارابران ایجاد کنیم.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *