با اضافه شدن این سرویس، کاربران شبکه تبلیغات میتوانند در هنگام ساخت کمپین تبلیغاتی خود در مرحله اول نوع کمپین تبلیغاتی خود را از بین دو گزینه متنی و بنری انتخاب کنند. یک کمپین تبلیغاتی متنی از چند بخش مثل عنوان، متن تبلیغ، لینک تبلیغ و دکمه (call to action) تشکیل شده است و در بخش آمار کمپین تفاوتی بین تبلیغات متنی و بنری وجود ندارد. به بیان دیگر آماری که برای کمپینهای بنری قابل مشاهده است در کمپینهای متنی نیز در دسترس آگهیدهندگان خواهد بود.
در صورت تمایل میتوانید برای آگاهی از جزئیات این سرویس به سایت شبکه تبلیغات مراجعه کنید.