به گزارش بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای؛

همگام با پویش «درخانه بمانیم» ۷۴ بازی رایانه‌‌ای پروانه انتشار گرفتند

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸

طی جلسات فوق‌العاده شورای رده‌بندی سنی، تاییدیه رده‌بندی سنی و پروانه انتشار ۷۴ بازی رایانه‌‌ای از سوی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای صادر شد.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، دکتر عقیل منصوری معاون نظارت و ارزیابی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای گفت: با توجه به شرایط کنونی کشور و حضور خانواده‌‌ها به ویژه کودکان در خانه برای حفظ سلامت خود در برابر ویروس کرونا و در آستانه فرا رسیدن ایام عید نوروز، با برگزاری جلسات فوق‌العاده شورای رده‌بندی سنی، برای ۷۴ بازیِ برخط(آنلاین) و پیشانه‌ای(کنسولی) جهت توزیع در کشور، تاییدیه رده بندی سنی و پروانه انتشار صادر شد.

وی افزود: با توجه به ضرورت بررسی کیفیت و محتوای بازی‌هایی که برای استفاده عموم ارائه می‌شود، ۷۴ بازی ارائه شده توسط ناشرین مجاز، توانستند با رعایت استانداردهای کیفی مصوب، اجازه توزیع در کشور را بدست آورند.


معاون نظارت و ارزیابی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با اشاره به فهرست بازی‌های مجاز تایید شده جهت نشر توسط ناشرین مجاز، ازخانواده‌ها درخواست کرد برای حفظ سلامت اخلاقی و روانی فرزندان خود، در هنگام تهیه و استفاده از بازی‌ها، به تمام‌نگاشت(هولوگرام) بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای (و یا مجوز صادره برای بازی‌های برخط) توجه نمایند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *