موج تعدیل نیرو در پلتفرم‌های گردشگری به اسنپ‌تریپ رسید؛

اسنپ‌تریپ ۳۴ نیروی خود را تعدیل کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸

پس از تعدیل نیرو در علی‌بابا و الی‌گشت این‌بار نوبت تعدیل نیرو در اسنپ‌تریپ شد.

اسنپ‌تریپ با انتشار بیانیه‌ای از تعدیل ۳۴ نفر از اعضای خود خبر داد.

به گزارش وبنا‌، متن این بیانیه به شرح زیر است:


«بر کسی پوشیده نیست که این روزها صنعت گردشگری در سراسر جهان از جمله ایران درگیر شرایط سخت و دشواری‌‌‌‌‌ست. اسنپ‌‌‎تریپ نیز به عنوان یکی از نقش‌آفرینان اصلی این حوزه دچار چالش‌هایی شده‌‌‌است. برای برون‌‌رفت از این شرایط ناچاریم تدابیر متفاوتی بی‌‎‎‎‌‌‌اندیشیم، اما همه تلاش‌مان بر این بوده که کمترین هزینه گذر از موقعیت فعلی متحمل همکارانمان شود، با این حال ناگزیزیم در شروع سال جدید با ۳۴ نفر از همکاران‌مان خداحافظی کنیم. قطعا این تصمیم، خسارت‌های ناشی از این شرایط را جبران نخواهد کرد. جدا شدن هر یک از اعضای تیم اسنپ‌‎تریپ برای ما دشوار است. با توجه به شرایط موجود، حقوق فروردین به عزیزانی که با آن‌ها قطع همکاری شده است پرداخت خواهد شد تا شاید به عبور از این شرایط کمکی هر چند ناچیز کرده باشیم.
اسنپ‌تریپ در طی ۴ سال فعالیت خود شرایط مختلفی را پشت سر گذاشته است؛ اما همواره سعی ما بر این بوده که به ارزش‌آفرینی در حوزه گردشگری ادامه دهیم و بهترین خدمات را به مشتریان‌مان ارائه کنیم.
امیدواریم بتوانیم با تلاش و همدلی همه همکاران، هر چه سریع‌تر این روزها را پشت‌ سر بگذاریم و شاهد شرایط بهتری برای همه کسب‌وکارها باشیم.»

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *