مدیرعامل زرین‌پال در گفتگو با وبنا خبر داد؛

۳۰ تا ۴۰ درصد سهام «امتیاز» و «امین‌کارت» به زرین‌پال تعلق گرفت / سرمایه‌گذاری زرین‌پال در حوزه بلاک‌چین

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸

پرداخت‌یار زرین‌پال در امتیاز و امین‌کارت و یک استارتاپ در حوزه بلاک‌چین سرمایه گذاری کرد.

مدیرعامل پرداخت‌یار زرین‌پال در گفتگو با خبرنگار وبنا در این مورد توضیح می‌دهد: «سرمایه‌گذاری زرین‌پال بر امتیاز مربوط به ۹ ماه پیش است. زرین‌پال دارای حدود ۳۰ درصد از سهام این استارتاپ است. خدمات امتیاز به شکل باشگاه مشتریان است. به این شکل که به ازای برخی فعالیت‌ها در برخی از پذیرنده‌ها امتیاز ارائه می‌شود که معادل یک واحد پولی است. از این امتیازها می‌توان در پذیرنده‌های مختلف به جای پول استفاده کرد.»

مصطفی امیری ادامه داد: «سرمایه‌گذاری زرین‌پال بر امین کارت جدیدتر است و مربوط به ۵ ماه پیش می‌شود. امین کارت خدماتی را در حوزه ارائه کارت شتابی به مسافران خارجی عرضه می‌کند. امین کارت محصولات بسیار پخته‌ای را در کنار تیمی قوی ارائه می‌دهد. سهم زرین‌پال از امین کارت حدود ۴۴ درصد است. زرین‌پال سرمایه‌گذار اصلی امتیاز و امین کارت نیست ولی در هیات مدیره آن‌ها صندلی دارد. تا اینجا از خروجی سرمایه‌گذاری‌‌های خود راضی بوده‌ایم.»


او با اشاره به قصد زرین‌پال برای گسترش سبد محصولات و ورود به بازار جدید می‌گوید: «در زرین پال به جای اینکه به ورود به بازار جدید به شکل یک بیزینس یونیت نگاه کنیم تصمیم گرفتیم بدین منظور از اهرم سرمایه‌گذاری استفاده کنیم تا بتوانیم این هدف را با ساختاری مستقل‌تر پیش ببریم.»

امیری همچنین از سرمایه‌گذاری زرین‌پال در یک استارتاپ در حوزه بلاک‌چین خبر می‌دهد و می‌گوید: «قصد داشتیم از محصول این استارتاپ در آبان ماه رونمایی کنیم ولی با توجه به اتفاقات رخ داده تصمیم گرفتیم در زمان دیگری این محصول را به شکل بین‌المللی ارائه کنیم.»

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *