اطلاعیه شماره یک نمایشگاه الکامپ 26 منتشر شد

آغاز پیش ثبت نام الکامپ ۲۰۲۰ از ابتدای اردیبهشت ۹۹

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸

پیش ثبت نام الکامپ ۲۰۲۰ از ابتدای اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ آغاز و تا سی یکم همان ماه ادامه خواهد داشت.

بیست و ششمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر وتجارت الکترونیک، الکامپ ۲۰۲۰، به مدیریت سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور ( نصر ) در تاریخ ۲۴ تا ۲۷ تیر ماه ۱۳۹۹ در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش وبنا به نقل از روابط عمومی نصر کشور، نمایشگاه الکامپ فرصتی یگانه برای ارائه دستاوردها در عرصه طراحی، ساخت، تولید و پشتیبانی محصولات، خدمات، محتوا و راهکارهای صنایع الکترونیکی، کامپیوتر، مخابرات و اقتصاد دیجیتال و بزرگترین رویداد فناوری کشور است. نمایشگاه الکامپ، آوردگاهی است که سالانه ذینفعان توسعه و تحول اقتصاد دیجیتال در بخش های خصوصی و دولتی با بررسی فرصت‌های بازار به جایگاه‌سازی محصولات و خدمات خود پرداخته و تلاش های یک سال خود را در معرض دید و داوری مشتریان و استفاده‌کنندگان قرار می‌دهند تا با تحریک تقاضای بازار به تعمیق و گسترش اقتصاد کشور یاری رسانند.


دستیابی به اقتصاد دانش‌بنیان و عمق‌بخشی به اقتصاد زیست‌بوم فناوری کشور، جز با مشارکت فعال تمامی ذینفعان اقتصاد و تحول دیجیتال در حوزه‌های مختلف و حضور مقتدرانه بازیگران بخش‌های مختلف اقتصادی، صنعتی و خدماتی کشور محقق شدنی نیست. سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور با انتخاب شعار راهبردی #آینده_بهتر امیدوار است تا با برگزاری هرچه باشکوه‌تر و حضور موثر تمامی فعالان این حوزه موجبات پیشرفت صنعت و سربلندی کشور فراهم آید.
جهت برنامه ریزی و جانمایی عادلانه فضای نمایشگاهی، پیش ثبت نام الکامپ ۲۰۲۰ از اول اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ آغاز و تا ۳۱ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت. در این پیش ثبت نام همچون ادوار گذشته تقدم در پیش ثبت نام، در جانمایی و اختصاص فضای غرفه موثر خواهد بود. در الکامپ ۲۶، پیش ثبت نام برای تمامی شرکت کنندگان از بخش های خصوصی، دولتی و کسب و کارهای نوپا الزامی است و سازمان به اصل ارائه فرصت های برابر متعهد خواهد بود.
دبیرخانه الکامپ با تدوین برنامه ای نوآورانه و بخش های جدید سعی کرده تا از تمام ظرفیت نمایشگاه برای ارتقای جایگاه حوزه فاوا و رونق کار فعالان این حوزه استفاده کند که جزییات آن در اطلاعیه های بعدی به اطلاع شما رسانده خواهد شد.

آدرس کوتاه شده: http://www.irannsr.org/s/mfahBwx

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *