فراخوان جذب کارگزار فن بازار تخصصی شهر هوشمند منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸

پارک فناوری پردیس فراخوان جذب کارگزار فن بازار تخصصی شهر هوشمند را منتشر کرد.

به گزارش وبنا به نقل از پارک فناوری پردیس، چندی پیش سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران و مرکز تهران هوشمند، در راستای ماموریت‌های خود و با هدف توسعه بازار فناوری شرکت‌های فعال در حوزه شهر هوشمند و تامین نیازهای فناورانه و نوآورانه حوزه‌های ماموریتی شهرداری تهران، با مجوز شبکه فن بازار ملی ایران، «فن بازار تخصصی شهر هوشمند» را راه‌اندازی کرد.

در همین راستا، شبکه فن بازار ملی ایران در جهت انجام فعالیت‌های اجرایی فن‌بازار هوشمند، قصد جذب دو مجموعه کارگزار را دارد.


«احصاء نیازهای فناورانه معاونت‌ها و زیر مجموعه‌های شهرداری تهران»، «شناسایی شرکت‌های عرضه کننده محصولات و خدمات فناورانه مرتبط با حوزه شهری»، «ارزیابی و احراز صلاحیت شرکت‌های شناسایی شده»، «تطبیق نیازها با محصولات و خدمات ارزیابی شده و عقد قرارداد با مجموعه های بهره بردار در شهرداری تهران»، «توسعه بازار محصولات دانش‌بنیان و فناور»، «انتقال فناوری» و «جذب سرمایه گذار»، حوزه‌هایی است که کارگزاران علاقه‌مند می‌توانند در آن شرکت کنند.

برای شرکت در این فراخوان، کارگزار متقاضی باید «دارای شخصیت حقوقی» بوده و «زمینه فعالیت شرکت، (طبق اساسنامه)خدمات فناوری، توسعه بازار و مدیریت کسب و کار» باشد.

علاوه بر این موارد «داشتن سابقه فعالیت تخصصی در حوزه مربوطه» و «برخورداری از نیروی متخصص در زمینه شهری، مدیریت فناوری، توسعه کسب و کار، امور حقوقی» از دیگر شرایط عمومی است که کارگزار برای شرکت در این فراخوان نیازمند آنهاست.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *