با تمرکز بر برنامه نویسی؛

پنجمین دوره چالش فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸

پنجمین دوره مسابقات چالش‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات با موضوع زبان‌های برنامه نویسی برگزار می شود.

 پنجمین دوره مسابقات چالش های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات با موضوع زبان های برنامه نویسی Java ،.Net ، Python ،Node.js ، Go Lang و PHP در تاریخ ۴ و ۵ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.

رویدادهای ICT Challenge مجموعه مسابقاتی با هدف شناسایی افراد مستعد و توانمند در حوزه ICT است که تحت یک سری قوانین خاص و در جهت حل چالش های موجود در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار و شرکت کنندگان در این مسابقات جهت اشتغال به شرکت های فعال این حوزه معرفی خواهند شد.


چالش زبان برنامه نویسی (Programming Challenge) یکی از رویدادهای مجموعه مسابقات چالش های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور (ICT Challenge) است و مطابق با قوانین و مقررات ICT Challenge برگزار می شود.

البته این مدل رویداد با تمرکز بر زبان های برنامه نویسی پر کاربرد و پر طرفدار طراحی شده و چالش های اصلی در این حوزه انتخاب خواهد شد.

کلیه تیم ها و استارت‌آپ های فعال در این حوزه می توانند بدون هیچ محدودیتی در این مسابقات شرکت کنند. این مسابقات شامل دو مرحله است و طی دو روز برگزار می شود.

در مرحله اول مهارت حل مسئله تیم ها مورد سنجش قرار می گیرد و در مرحله دوم خلاقیت، نوآوری و ایده پردازی تیم ها مورد سنجش قرار خواهد گرفت.

در روز دوم مسابقات تیم داوری رویداد، کلیه تیم هایی که پاسخ مسائل را در سامانه داوری ثبت کرده اند را به ترتیب زمان ثبت پاسخ در سامانه جهت ارائه حضوری راه‌حل ها و دفاع از پاسخ های خود به محل مخصوص داوری مسابقات فرا می‌خوانند. بدین صورت که به هر تیم حدود ۱۵ دقیقه وقت داده می شود تا به صورت حضوری با طراحان چالش ها به بحث و گفتگو بنشینند.

تیم داوری شامل اساتید دانشگاه و افراد متخصص فنی شرکت های سرمایه گذار فعال در این حوزه خواهد بود.

با توجه نمره فنی هر تیم در مرحله اول و نمره ارائه حضوری در مرحله دوم تیم های برتر مشخص خواهند شد و جوایز نقدی خود را دریافت خواهند کرد.

علاقه مندان به حضور در مسابقات تا ۲۵ فرودین ۱۳۹۹ مهلت دارند تا با مراجعه به وبسایت رسمی رویداد برای ثبت نام در مسابقات اقدام کنند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *