مدیرعامل لحظه‌نگار در گفتگو با وبنا خبر داد؛

به دلیل شیوع کرونا برگزاری رویداد آنلاین در لحظه‌نگار رایگان شد

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸

با گذشت بیش از ۱۰ روز از تائید رسمی شیوع کرونا در ایران دامنه گسترش و تعداد قربانیان این ویروس افزایش یافته است.

از مهمترین توصیه‌های بهداشتی برای پیشگیری از شیوع بیشتر این بیماری، پرهیز از حضور در اجتماعات است. موضوعی که از ۶ اسفند ۹۸ سبب به راه افتادن موج بزرگ دورکاری در شرکت‌هالی مختلف به خصوص کسب‌وکارهای آنلاین شد.

از سوی دیگر تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها که از دیگر نقاط اجتماع هستند مسئولین و خانواده‌ها را از توقف آموزش در این شرایط نگران کرده است.


در این میان استارتاپ‌هایی هستند که به کمک آن‌‌ها می‌توان گذار از ویروس کرونا را با هزینه‌ کمتر مدیریت کرد.

روبرو امکان برگزاری رایگان جلسات آنلاین را برای کسب‌وکارهایی که برای محافظت از نیروی انسانی خود اقدام به دورکاری کرده‌اند، فراهم کرده است. ایسمینار برای جلوگیری از توقف آموزش به دلیل شیوع کرنا، خدمات رایگان برای برگزاری وبینار ارائه می‌دهد. مسیریاب‌های بومی نشان و بلد اطلاعات و مکان مراکز درمانی‌ای که به افراد مشکوک به کرونا خدمات می‌دهند را روی نقشه خود نمایش‌ می‌دهند.

لحظه‌نگار نمونه دیگری از استارتاپ‌هایی است که خدمات خود را به دلیل شیوع ویروس کرونا رایگان کرده است.

امیرحسین فقیهی، مدیرعامل لحظه‌نگار در رابطه با خدمات این استارتاپ توضیح داد: « خدمات لحظه‌نگار دو بخش دارد. بخش اول خدمات زیرساختی است که API به مشتریان داده می‌شود. در این نوع از خدمات کسب‌وکارها با کمک تیم فنی خود می‌توانند رویدادهای آنلاین را با نشان و برند خود برگزار کنند.»

فقیهی ادامه داد: «بخش دوم خدمات در وب‌سایت لحظه‌نگار ارائه می‌شود. تمام امکانات برگزاری یک رویداد به صورت آنلاین در لحظه‌نگار موجود است. برگزارکنندگان می‌توانند به طور رایگان و یا در ازای دریافت هزینه رویدادهای خود را در لحظه‌نگار برگزار کنند.»

او در رابطه با خدمات لحظه‌لحظه نگار در شرایط شیوع کرونا، گفت: «به طور معمول سهم لحظه‌نگار از برگزاری هر رویداد ۳۰ درصد است. در شرایط فعلی برای کمک به مردم برای عبور بهتر از فضای به وجود آمده به واسطه کرونا، در این ایام تولیدکنندگان محتوا اشتراک ماهانه ندارند و اگر رویدادها به طور رایگان برگزار شود نیازی به پرداخت هزینه‌ به لحظه‌نگار وجود ندارد.»

مطالب مرتبط:

آغاز دورکاری تیم زرین‌پال به دلیل شیوع کرونا

اکوسیستم استارتاپی در مصاف با کرونا

دورکاری کرونا را از تیم «باسلام» دور نگه‌ می‌دارد

مسیریاب‌های بلد و نشان اطلاعات مراکز درمانی کرونا را روی نقشه نمایش می‌دهند

حال بد پلتفرم‌های گردشگری ایران پس از شیوع کرونا

حجم بلیت‌های استردادشده تا پایان سال به ۳۰ میلیارد تومان خواهد رسید

 

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *