برای مقابله با شیوع ویروس کرونا آموزش را متوقف نکنیم!

برگزاری وبینار در ایسمینار رایگان شد!

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸

شیوع کرونا، موجب خانه‌نشینی بسیاری از ما شده است، اما این بدان معنا نیست که توسعه‌ی مهارت و یادگیری خود را متوقف کنیم! در پس این رخداد، موقعیت مناسبی برای توسعه‌ی دانش و مهارت بخش بزرگی از جامعه ایجاد شده است. پس، در حوزه‌ی تخصصی خود وبیناری آموزشی تدارک دیده و از مخاطبینی که این‌روزها به آموزش نیازمندند،  دعوت به شرکت در این دوره کنید. تیم ایسمینار نیز در کنار شماست تا تجربه‌ی دلچسبی از آموزش آنلاین فراهم کنید.

ایسمینار، یکی از مطرح‌ترین پلتفرم‌های موجود برای مدیریت و برگزاری وبینار و سایر انواع رویدادهای آنلاین، تمام امکانات لازم برای برگزاری یک رخداد آنلاین را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید در هر زمان، کلاس‌های آموزشی و یا جلسات آنلاین خود را برگزار کنید.

ایسمینار برای ایفای مسئولیت اجتماعی خود و همراهی با موج مقابله با شیوع ویروس کرونا، تصمیم گرفته تا آخر سال ۱۳۹۸ در قالب پویش #آموزش_بدون_توقف برگزاری وبینار و کلاس‌های آنلاین عمومی را رایگان نماید! بنابراین هم‌اکنون می‌توانید همه دوره‌ها، کلاس‌ها و سمینارهایی که برای #کرونا کنسل کردید یا احیانا خواهید کرد را رایگان و آنلاین در ایسمینار برگزار نمایید!


برای این منظور کافیست در پایان مراحل ایجاد وبینار، قبل از ارسال فرم، با کد تخفیف «Iran» تا سقف ۵۰ هزار تومان و مجموعا ۱۵۰ دقیقه، رایگان وبینار برگزار کنید!

پرسش و پاسخ برای برگزاری وبینار: esmn.ir/create1

راهنمای ثبت وبینار: esmn.ir/creat2

ایجاد وبینار: esmn.ir/create3

 

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *