سفارش آنلاین سرور اختصاصی از صباهاست

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸

چرا سرور اختصاصی صبا هاست ؟ چرا باید از سرور اختصاصی استفاده کنیم؟ سرور اختصاصی چیست و چه کارهایی برای کسب و کار آنلاین را دارد؟ از چه شرکتی باید سرور اختصاصی بخریم ؟ آیا سرورهای اختصاصی صبا هاست پاسخگوی نیازهای ما هست ؟

در ادامه این مطلب به سوالات بالا پاسخ خواهیم داد و بعد از خواندن این مطلب شما حتما توانایی تصمیم‌گیری درست در زمینه انتخاب و خرید سرور اختصاصی را خواهید داشت.

در ابتدا شما را با شرکت صبا هاست آشنا می‌کنیم و سپس به سوالات بالا پاسخ می‌دهیم.


سرور اختصاصی صبا هاست یکی از خدماتی است که شرکت صباهاست در طول سال های فعالیت خود با قدرت و با بالاترین کیفیت ارائه کرده است و در طول این سال ها همیشه بهترین قیمت را در بین شرکت های ایرانی ارائه داده است .

شرکت صبا هاست با بیش از ۱۳ سال سابقه درخشان در این حوزه توانسته است به شرکت ها، سازمان‌ها و وب‌سایت های بسیاری با بالاترین کیفیت خدمات ارائه دهد.

اما در پاسخ به این سوال که چرا باید سرور اختصاصی بخریم باید قبل از آن به این مسئله اشاره کرد که سرور اختصاصی چیست و چه کارایی دارد؟

همانطور که می‌دانید سرور یک سیستم مانند کیس کامپیوتر شما اما با تجهیزات سخت‌افزاری قوی‌تر است. به دلیل اینکه سرور باید به صورت ۲۴ ساعته و در تمام ایام سال روشن و فعال باشد باید تجهیزات قوی‌تری از سیستم‌های معمولی خانگی داشته باشد.

خدمات سرور اختصاصی به این صورت است که در واقع یک سرور سخت افزاری خریداری شده و آن سرور در دیتاسنتر قرار داده می‌شود. خیلی کوتاه به شما توضیح می دهیم که دیتاسنتر چیست؟

دیتاسنتر محلی است که در آن سرورها نگهداری می‌شوند و در آنجا به صورت ۲۴ ساعته در تمام ایام سال به اینترنت پرسرعت وصل هستند و به وسیله ژنراتورها و UPSها در تمام ایام سال برق خواهند داشت تا به سرویس‌دهی خود ادامه دهند.

اکنون که دانستیم دیتاسنتر چیست و متوجه شدیم سرور اختصاصی چیست به این پرسش می پردازیم که چرا باید از سرور اختصاصی استفاده کنیم.

اگر شما بخواهید کسب و کار بزرگی را راه‌اندازی کنید در همان راستا یک وب‌سایت بسیار بزرگ و یا اپلیکیشن بزرگ و کارآمد خواهید داشت و طبیعتاً برای پشتیبانی از یک سایت بسیار بزرگ با تعداد بازدید بسیار بالا و یا یک اپلیکیشن با بازدید بالا نیاز به یک سرور اختصاصی دارید.

سرور اختصاصی به شما میزان منابع بالایی ارائه می‌دهد و شما دسترسی کامل به تمام بخش‌های سیستم عامل خواهید داشت و با توجه به نیاز خود آن می‌توانید سرور را کانفیگ و از آن استفاده کنید.

پس اگر نیاز به منابع بالایی برای کارهای خود دارید بهترین گزینه سرور اختصاصی صبا هاست است  و در سوال به اینکه چرا صباهاست بهترین گزینه میان شرکت های دیگر است باید گفت که این شرکت تعداد بسیار زیادی سرور و سخت افزار دارد و در صورتی که سفارش آنلاین بدهید در همان روز سرور اختصاصی به صورت روشن و فعال به شما تحویل داده می شود.

اما اگر تجربه کار کردن با شرکت‌های دیگر را داشته باشید متوجه می شوید که بین ۷۲ ساعت تا یک هفته حداقل زمانی است که به شما اعلام می‌کنند.

سرور اختصاصی صبا هاست توسط کارشناسان نخبه این شرکت پشتیبانی می‌شود و هر نیاز فنی که داشته باشید کارشناسان فنی این شرکت برای شما برآورده می‌کنند.

سرویس‌دهی شرکت صباهاست در این سال‌ها در ایران به میزانی خوب بوده است که از صبا هاست در کنار bluehost که یکی از بهترین شرکت‌های میزبانی وب در دنیاست نام می برند.

تقریباً همه مشتریان و کاربرانی که از سرویس های https://Saba.host استفاده کرده‌اند از خدمات آنها راضی بوده‌اند و این شرکت را به دوستان و همکاران خود معرفی کرده‌اند.

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *