تبلیغات هدفمند در شبکه تبلیغات

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۱

وبنا – شبکه تبلیغات به عنوان یکی از قطب های مهم تبلیغات آنلاین، شاهد تغییر و تحولات زیادی بوده استو این تغییرات ر راستای بهبود عملکرد این سایت و کسب رضایت بیشتر کاربران و مدیران سایت ها صورت گرفته است. 

مهمترین تغییرات در دو سر فصل مختلف مراحل طراحی و پیاده سازی را طی کرده و اکنون آماده خدمات رسانی هستند. یکی از این تغییرات مهم، نمایش هدفمند تبلیغات است. وب مسترها و صاحبان سایت های مختلف می توانند از گروه های مختلف نمایش تبلیغات، گروه مربوط به موضوع سایتشان را انتخاب کرده و فقط تبلیغات مربوط به موضوع سایت خودشان را نمایش دهند. نمایش هدفمند و تبلیغات درست می تواند جامعه مخاطب سایت ها را بیش از بیش و سریعتر به هرفشان برساند.

تغییر مهم دیگر در نحوه پرداخت هزینه تبلغات کلیک شده است که از ۶۰ تومان به ۸۰ تومان افزایش یافته است. وب مسترها و صاحبان سایت هایی بر روی تبلیغات قرار گرفته در سایتشان کلیک می شود، از این پس به جای ۳۰ تومان، مبلغ ۴۰ تومان دریاف خواهند کرد. این رقم در صورتی که تبلیغ نمایش داده شده به شیوه “نمایش هدفمند” بوده باشد ۱۰۰ تومان خواهد بود که وب مسترها مبلغ ۵۰ تومان دریافت می کنند.

نمایش تبلیغ در منظقه خاص جغرافیایی نیز از دیگر امکانات جدید سایت شبکه تبلیغات است. شما می توانید تعیین کنید که تبلیغ محصولتان، برای چه منطقه جغرافیایی نمایش داده شود. برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات سایت شبکه تبلیغات می توانید به آدرس این سایت مراجعه کنید.

همچنین شبکه تبلیغات از وبمسترها درخواست کرده تا در پنل مدیریت و بخش مربوط به تنظیمات سایت٬ برای سایت خود دسته بندی موضوعی انتخاب کنند.

برای مشاهده سایت به آدرس http://anetwork.ir مراجعه کنید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *