مدیر روابط‌ عمومی کافه‌بازار در گفتگو با وبنا مطرح کرد؛

کرونا تیم کافه بازار را به خانه برد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸

کرونا تیم کافه بازار را نیز مجبور به دورکاری کرد.

با شیوع ویروس کرونا در ایران تعداد کسب‌وکارهای آنلاینی که برای محافظت از نیروی انسانی خود در حال روی آوردن به دورکاری هستند، رو به افزایش است.

در جدیدترین خبرها در این زمینه مدیر روابط عمومی کافه بازار در گفتگو با خبرنگار وبنا خبر دورکاری تیم کافه بازار را تائید کرد.


امیر حقیقت در رابطه با اقدامات کافه بازار برای پیشگیری از ابتلای تیم خود به و ویروس کرونا، گفت: «از همان لحظه جدی شدن بحث شیوع کرونا به دنبال راهکارهایی برای کاهش ریسک ابتلا به این ویروس بودیم. تقریبا دو ماه پیش در تمام بخش‌ها ظرف‌های حاوی مایع ضدعفونی‌کننده قرار دادیم و ماسک در اختیار تیم گذاشتیم. با جدی‌تر شدن این موضوع برای باز و بسته کردن درها کنار دستگیره‌ها دستمال قرار دادیم و استفاده از ظروف یکبار مصرف را افزایش دادیم.»

او از برگزاری مانور یک روزه دورکاری در کافه بازار خبر داد و گفت: «امروز به طور آزمایشی دورکاری در کافه بازار آغاز شد و تیم‌های فنی نیازهای تیم در خانه را بررسی و مشکلات را مرتفع کردند. تا اینجا تجربه خوبی بوده و باگ‌های دورکاری پیدا شده است.»

حقیقت در پاسخ به سوال خبرنگار وبنا مبنی در رابطه با بخش‌هایی که دورکاری شامل حال آن‌ها می‌شود، گفت: «تقریبا تمام تیم کافه بازار از بخش اجرایی گرفته تا بخش محتوا دورکاری خواهند کرد.»

او در پایان ابراز امیدواری کرد با برگشت شرایط کشور به وضعیت عادی تیم کافه بازار نیز از دورکاری بی‌نیاز شود.

مطالب مرتبط:

آغاز دورکاری تیم زرین‌پال به دلیل شیوع کرونا

اکوسیستم استارتاپی در مصاف با کرونا

دورکاری کرونا را از تیم «باسلام» دور نگه‌ می‌دارد

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *