نظر کاربران شبکه‌های اجتماعی در مورد اختتامیه دوزادهمین جشنواره وب و موبایل ایران؛

تریبون نباشد مسئولین نیستند / ما ثبت نام نکردیم شما چرا تندیس ندادید

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸

دو روز از برگزاری اختتامیه دوزادهمین جشنواره وب و موبایل ایران در روزهای ۲۴ و ۲۵ بهمن ۹۸ می‌گذرد ولی فعالان شبکه‌های اجتماعی هنوز نظرات خود را در رابطه با این رویداد در صفحه‌های شخصی و کاری خود به اشتراک می‌گذارند.

در دو روز گذشته تیم‌های زیادی از کسب‌وکارهای گوناگون عکس‌های خود را با تندیس دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران منتشر و از دریافت این تندیس ابراز خوش‌حالی کرده‌اند.

واکنش‌ها به نظرات مثبت در رابطه با جشنواره وب و موبایل ایران محدود نمی‌شود بلکه کاربرانی نیز هستند که به موضوعات مختلفی در این رابطه انتقاد داشتند.


به گزارش وبنا، بخشی از این واکنش‌ها به شرح زیر است:

رضاقربانی، بنیانگذار راه‌پرداخت در توئیتر خود در رابطه با سخنرانان این دوره از جشنواره وب و موبایل ایران نوشت: «برای دخترهام شامپوها و محصولات فیروز را می‌خریدم و تا امروز این کارخانه و مدیرعاملش (جناب موسوی) و کار بزرگشان را نمی‌شناختم. چقدر انتخاب سخنران‌های جشنواره خوب بود.»

نوید وکیلی، مدرس و برنامه‌نویس در رابطه با محتوای این رویداد گفت: «مشکل ما ایرانیا در برگزاری جشنواره‌ها و همایش‌ها، عدم مدیریت محتوا و انتخاب سخنرانه، چرا به مخاطب و زمانش احترام نمیذارید؟»

عرشیا زارع، مدیر پروژه دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران در صفحه توئیتر خود از بنیانگذاران جشنواره وب و موبایل ایران برای اعتماد به او تشکر کرده و نوشته است: «می‌خوام از این تریبون از شایان و میلاد و آقای الفت نسب عزیز تشکر کنم که امسال به من جوان اعتماد کردن و مدیریت چنین پروژه بزرگی رو بهم دادن. امیدوارم موفق بوده باشم.»

چیلیوری با انتشار تصویری که نشان‌دهنده انتخابش از سوی داوران به عنوان بهترین وب‌سایت در گروه سفارش آنلاین غذا و نوشیدنی و انتخاب از سوی مردم به عنوان برترین اپلیکیشن و وب‌سایت سفارش آنلاین غذا و نوشیدنی است، نوشت: «هت‌تریک کردیم».

میلاد نوری، بنیانگذار پونز در صفحه توئیتر خود نوشت: «نکته جالب جشنواره وب و موبایل امسال این بود  که مسئولین دولتی جز سخنران‌ها نبودند، خیلی خبری از مسئولین دلسوز که همیشه برای حمایت از کسب‌وکارها رقابت سنگینی دارن، نبود. تریبون نباشه، نیستن.»

موبایلت در صفحه توئیتر خود از دریافت تندیس بهترین وب‌اپلیکیشن پیش‌رونده دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران خبر داد.

علی حاج محمدی، بنیانگذار همیار ورد‌پرس که عضو شورای داوری دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران بود، در توئیتر نوشت: «خب خداروشکر هیچکدوم از سایت‌های مجموعه همیار در جشنواره وب برنده نشد. الان دوستان نگران خیالشون راحت شد؟ دیدید سایت داور برنده نشد؟ الان دیگه شب راحت میخوابید؟ سلسله نشست تحلیلی نمیذارید؟ کسب و کارتون دیگه خوب پیش میره؟»

میثم مشایخی، موسس فیدیلیو در مورد جشنواره وب و موبایل ایران در توئیتر شخصی خود نوشت: «من فکر می‌کنم اینکه یک سری کسب و کارها و برندهای قدیمی هر سال بدون هیچ تحول اساسی یا سرویس جدید، در جشنواره وب و موبایل شرکت کنند و برنده هم بشن مثل اینه که هر سال حاتمی کیا با آژانس شیشه‌ای بیاد سیمرغ ببره.»

میلاد اسلامی‌زاد، مدیرعامل نویسش در توئیتر خود نوشت: «واقعا جشنواره وب – با همه خرده مشکلاتی که داره- سرآمد رویدادهایاستارتاپیه. جمع کردن این همه آدم با نقش‌های مختلف کنار هم کار پیچیده‌ایه. دم‌تون گرم خلاصه. پ.ن: حالا درسته ما یادمون رفت امسال ثبت نام کنیم، ولی همین که به ما جایزه ندادید نشان‌دهنده تقلب گسترده در کاره :))»

باسلام که موفق به دریافت تندیس دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران در دو گروه اپلیکیشن و وب‎سایت بازارهای آنلاین واسط خرید و فروش و همچنین برنده مردمی در این گروه شده است در توئیتر نوشت: «جوایز باسلام در یک دست جا نمی‌شود.»

شایان شلیله بنیانگذار جشنواره وب و موبایل ایران در رابطه با حواشی این دوره از جشنواره در توئیتر خود نوشت: «مدل اول: سه ماه گذشته توییت زده این‌ها کلاهبردارن، تحریم، لابی، برنده شده اومده تندیس رو گرفته. مدل دوم: هنوزم داره فحش میده، اومده چشم تو چشم شدیم سلام هم نکرده. نتیجه: من میگم نشونه اینه هر چقدرم داد بزنین، جشنواره خودتونه، دوسش دارین. به ما تو بهتر شدنش لطفا کمک کنید.»

جواد محمدعلی از کاربران توئیتر در صفحه شخصی خود نوشت: «با اینکه خیلی تو فضای استارتاپی و تکنولوژی نیستم، ولی همیشه پیگیر اخبارش بودم. جشنواره وب و موبایل واقعا رویداد جذابی بود که به نظرم باعث رشد و پویایی این حوزه شد.»

حامد بیدی، مدیرعامل مرکز اسپیرال در توئیتر نوشت: «با وجود اینکه عضو شورای داوری بودم، همیچکدوم از سایت‌های کارزار، من طراحم، اسپیرال تو جشنواره برنده نشدن. نه تنها چیزی از ارزش ما کم نشد، که به ارزش جشنواره هم اضافه شد! نمونه مناسبیه در پاسخ به بعضی انتقادات، و از این بابت خوشحالم.»

 

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *