بیش از یکهزار کنفرانس نمایه سازی شده در سیویلیکا

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۰

وبنا – مقالات یک هزارمین کنفرانس کشور در پایگاه سیویلیکا (www.CIVILICA.com) نمایه سازی و منتشر گردید تا تعداد مقالات این مرجع از مرز ۱۲۶۰۰۰ عنوان مقاله فراتر رود.

پایگاه سیویلیکا که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۴ آغاز نموده است، به صورت تخصصی به نمایه سازی و انتشار مقالات کنفرانسهای علمی پژوهشی کشور می پردازد و تاکنون موفق به نمایه سازی یک هزار کنفرانس ایرانی شده و امکان جستجو و دسترسی کامل به مقالات این کنفرانسها را برای عموم فراهم نموده است.

از نظر آماری، کنفرانسها طی سالهای ۱۳۶۵ تا ۱۳۹۰ برگزار شده و شامل بیش از ۱۲۶ هزار مقاله و نزدیک به یک میلیون و یکصد هزار صفحه مقاله می باشند.

این سایت مطابق سیاست کاری خود، فقط کنفرانسهای علمی پژوهشی را نمایه سازی می نماید. کنفرانسهای علمی پژوهشی، به کنفرانسهایی اطلاق می شوند که فراخوان مقاله عمومی داشته باشند و مقالات توسط کمیته علمی کنفرانس، داوری و در نهایت به صورت کامل (Full text) منتشر گردند.

پایگاه سیویلیکا (www.CIVILICA.com) غیر از مقالات حوزه علوم سلامت، کلیه مقالات علوم فیزیکی و مهندسی (Physical Science)، علوم زیستی (Life Science) و علوم اجتماعی (Social Science) را نمایه سازی می نماید که دلیل عدم پوشش مقالات حوزه پزشکی عدم انتشار اصل مقالات در این کنفرانسها می باشد.

به مناسبت درج یک هزارمین کنفرانس ایرانی در این پایگاه، شرایط عضویت ویژه ای تعریف شده است که دانش پژوهان می توانند تا ۲ دی ماه ۱۳۹۰ با ۲۰ درصد تخفیف به عضویت این سایت درآیند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *