بهره گیری از ۲۸ داور در شورای داوری جشنواره دوازدهم

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸

به گزارش ستاد خبری دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران، شایان شلیله در مراسم افتتاحیه این جشنواره که در سالن همایش پژوهشگاه نیرو برگزار شد به روند داوری ها در این جشنواره اشاره و اظهار کرد: داوری این جشنواره بین در سال های ۹۸ تا ۹۹ به صورت خودمانی انجام می شد ولی در ادامه فرمی تهیه شد و سال ۹۰ تعداد ۳۷ داور در انتخاب آثار کمک کردند.
وی ادامه داد: در سال ۹۱ ایده ای مطرح شد که هر کس سایت و اپلیکیشن دارد بتواند رای دهد که این روش در سایر نقاط دنیا نیز روال است.
بنیانگذار جشنواره وب و موبایل ایران با اشاره به اینکه در چهار سال گذشته روند داوری جشنواره این بوده که هر کس سایت و اپلیکیشن ثبت شده دارد می تواند در رای گیری شرکت کند، ابراز کرد: یکی از مشکلات این روش بالا آمدن سایت و اپلیکیشن هایی بود یا کپی بودند یا محتوی ضعیف داشتند.
شلیله با ابیان اینکه برای رفع این مشکلات شورای داوری را با اعضایی که تخصص داشتند راه اندازی کردیم گفت: در سال اول در شهر مشهد بالغ بر ۲۵ نفر داور را همراه کردیم و خیالمان راحت شد که تصمیم گیری نهایی به صورت استاندارد صورت می گیرد.
وی افزود: چند سال است داوری جشنواره بر روی مدل شورایی پیش می رود. امسال ۲۸ داور با ما همراه بودند و رای گیری در پنل صورت محرمانه گرفت.
بنانگذار جشنواره وب و موبایل ایران در پایان با تاکید بر اینکه این اتفاق چند سال است در داوری جشنواره وب رخ می دهد و داورها و منتقدها کمک کردند تا به این فرآیند برسیم، خاطرنشان کرد: امیدواریم همکارانی که کاندید شدند به ما اعتماد کنند و بدانند که سعی کردیم بهترین کار را انجام دهیم و هر چه در توان داشتیم انجام دادیم تا از اعتماد اعضا پاسداری کنیم.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *